Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 hei har en snart 10mnd gammel sønn som er ganske vanskelig å få i mat. har prøvd alle grøttyper, middag har alltid vært vanseklig. eneste jeg får i er et parskjeer så vrier han på hode og fekter med armer, men gaper men vil ikke ha. han har fått 6tenner og jeg tror det e rfler på vei han klør og klør ihverfall. blir så frustrert så lurer på om det bare er meg som har det slik og hva skal jeg gjøre? kan jo ikke leve på melk heller føler at gutten min kommer aldri til å spise han blir lei meg føler meg som mislykka mor. trenger råd. han legger på seg så får jo næring. skal sies at han er superblid hele dagen og kjempeaktiv. sover hele natta noen fler som har det sånn klem
så var vi 4 Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Har du prøvd å gi han brød i handa? Det funka veldig bra når Martin hadde sin matnekteperiode. Da ville han ikke ha noe han ikke kunne spise selv, så ble mye brød og frukt i den perioden.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 jahar det han bare ser på det og slenger det i golvet. har holdt på meddenne perioden i 2 mnd har vært oss lege å finne ringenting så vet ikke jeg men is og sjokolade går ned på høykant men kan ikke leve på det
Babykilo Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Det er jo sånn at friske barn ikke sulter i hjel frivillig, så han får nok i seg det han trenger. Er nok bare en periode. Kan nok være lurt å kutte ut alt av godteri, for det fyller magen og gir null næring. Det blir i hvert fall ikke bedre matlyst av småspising på is og sjokolade.
mathilde Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Så lenge det er tenner på gang, vil det nok være dårlig med appetitten.. Prøv å ikke bli for skuffet hvis babyen ikke vil ha mat. De spiser seg inn igjen i perioden etterpå. Har selv hatt en matnekter, det ble mye bedre når han begynte å spise selv. I dag er han 2 år og spiser helt vanlig, første året var verst...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 tusen takk for råd, tror ikke han lider av det så prøver ikke å gi han is og sånt men besteforeldrene er helt håpløse må kjefte litt på de. håper alt ordner seg. hører vel til å være beymra som mor men må prøve å slappe av for han er så blid og snakker bare om mamma hele dagen skjønne gutten min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå