Gå til innhold

ekkel opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg en ekkel opplevelse. Fikk plutselig en følelse av å få klaus!! Ble liksom panikkslagen og ville ha barnet bort (litt vanskelig når jeg er høygravid). En veldig ekkel følelse og jeg ble ikke helt kvitt den med en gang heller, akkurat som jeg hadde fått nok av graviditet nå så nå fikk det holde. Jeg måte sette meg ned og puste rolig en god stund for å roe meg ned.

Jeg håper jeg ikke er eneste som har opplevd dette, fikk en følelse av at jeg ville bli en dårlig mor et øyeblikk der. Trenger noen trøstens ord.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke dette er så uvanlig! Du er nok ikke den eneste!

Jeg veit at Ullevåll sykehus har opplegg for nervøse gravide, og det er det sikkert på andre sykehus el lign også, så det finnes noen proffe å prate med hvis du trenger det!

Skrevet

Huff stakkars deg! Jeg opplevde det aldri mens jeg var gravid, men hadde et par lignende episoder etter at ungen var født. Det føltes som om mors-ansvaret liksom tok kvelertak på meg og jeg orka bare ikke tanken på å være i nærheten av den lille bylten som hang i puppen hele tida.

Måtte bare overlate ungen til far og gå meg en laaang tur og puste ut. Men da jeg kom inn igjen så var det hele over. Kunne ikke skjønne da at jeg ikke ville være i nærheten av noe så nydelig som babyen.

Tror nok ikke du blir en dårlig mor nei! Alla kan vel få litt panikk innimellom, det hele blir jo litt overveldende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...