Gå til innhold

Tungpusten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... Jeg er 20+3 på vei og har lagt på meg endel kg(slank før jeg ble gravid), og jeg er blitt så tung i pusten... Jeg kan ikke bøye meg framover for da får jeg nesten ikke puste.. Er tungt å ligge på ryggen for føler det står noen oppå meg som gjør det tungt å puste... og jeg som trodde kondisen skulle bli bedre når en sluttet å røyke he he

Hadde vært moro å høre om det er flere med liknende erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Puster og peser jeg også - knyte sko er nesten pinling.. har ikke lagt på meg så mye og har vel vært ganske lat men at det skal føre til så mye pust og pes det trur jeg ikke noe på - dette må være graviditeten sin feil.. Jeg har forresten ikke lagt på meg mye så det er ikke det heller altså

vi får håpe det blir borte etter fødsel :) vil ikke pese meg gjennom livet

Skrevet

He, he kjenner meg igjen, føles ut som om jeg har sitti på ropa og røyka i 20 år bare jeg går opp trappa. Har jo aldri vært noe treningsnarkoman men heller ikke noen soffasliter, så jeg tror ikke at det er fordi jeg har veldig dårlig kondis. Men det er noe som følger med graviditeten, helt sikkert. Sambo er glad da, endelig har han bedre kondis en meg!!

Skrevet

Utrolig tungt å gå opp trappa! :) Men så har vi tross alt to blodomløp i kroppen vår. Oksygenet skal deles på to! :)

Skrevet

samma her. Har ikke merket noen av de såkalte fordelene ved å slutte å røyke. Føler blodsirkulasjonen i beina er like dårlig, pusten min er som en valross....Det er som om ungen presser så mye opp i mellomgolvet at det ikke blir plass for mellomgolvet å trekke seg ned slik at lungene kan bli godt nok utvida til å trekke pusten skikkelig......

Er i uke 24, og har gått og ventet i mange uker og måneder på den berømmelige helseeffekten av røykekuttet - men forgjeves..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...