Gå til innhold

&5"1```@0)7 arghhhhhhh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt kundesystem er ikke morro nei gjør de samme tingene 14 ganger og jeg forstår fremdeles ikke (litt blond kan du si)...phuu blir vel bedre ;-)

Men må jo sveipe innom å si tusen takk for en kjempe hyggelig treff på holmsbu, må innrømme at jeg var litt nervøs men maken til inkludering og en genuin interesse for å få andre til å føle seg vel, er det lenge siden jeg har opplevd så tusen takk for det :-)

Karomamma jeg syntes du har en fantastisk stemme med masse trøkk, var morro å høre på deg. Og maud tenker masse på deg håper du blir bedre snart sånn at du kan være med på ett treff igjen før sneip nr 3 kommer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid litt trælent å komme inn i nye rutiner og lære seg nye systemer!

Vi driver på med det samme på jobben; føler at jeg nesten starter på scratch hver dag akkurat nå...

Skrevet

Jeg er ikke blond, men synes også det er vanskelig med nye systemer. Her er det liksom noe som fungerer greit nok og så skal vi streve med noe nytt?? Heldigvis går det seg til med litt prøving og feiling i de fleste tilfellene..

Så fint at det var bra på Holmsbu. Håper å få vært med på noe snart jeg også. Akkurat nå er formen temmelig laber, men det retter seg vel etter hvert.

Skrevet

Du får nok til... til slutt;=)

Så fint at du koste deg på Holmsbu du og.... Jeg maste nok litt på deg om det å sitte alene... var så redd for at du skulle føle deg utenfor serru!!!

Skrevet

Vet du snulder jeg kjempe stor pris på at du kom bort til meg og spurte hvordan det gikk osv, jeg følte meg velkommen og det er kjempe viktig :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...