lea80 Skrevet 26. april 2007 #1 Skrevet 26. april 2007 Noen som vet om en fin sportsvogn som er lettkjørt men som tåler litt røffere terreng, har full liggestilling og ikke tar så stor plass sammenslått? HMMM - kravstor denne dama :-)
nickoline og supermann Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Jeg har en quinny firhjuling! Den er fin å trille Den har jeg gått i skogen med. Denne uka var vi på tur med fly. Overasket over hvor lett den var å legge sammen og hvor liten den ble.
Vildur Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Har en Brio sportsvogn som er veldig fin. Oppfyller alle kriteriene dine, synes jeg.
Sala77 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Vi er veldig fornøyt med vår TFK (trend for kids) trehjuling. Den blir veldig liten sammenslått, god liggestilling for babyen siden en kan legge ryggen godt ned, og fotbrettet stilles inn og justeres slik at det passer godt (ikke alle som er så gode på akkurat dette). Dessuten er det innebygget myggnetting i skjermen, veldig praktisk! Kan ikke skryte nok over hvor god den er å kjøre, kan stille inn forhjulet til å enten være fast eller kunne snurre. Lykke til i ditt valg!
lea80 Skrevet 26. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2007 Tusen takk skal dere ha! Da får jeg se litt nærmere på disse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå