Gå til innhold

kjeder meg noe utrolig....nokken tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

e 50%sykemeldt pga kynnere,nokken som har tips om hva en ska finne på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme prob, kjeder meg hjemme, . bare at jeg er hjemme 100 % =o(

Skrevet

e arbeidsledig også,pga lite vakta,så e hjemme snart hele tiden...sukk...

Skrevet

hva med å lime inn bilder i foto album, rydde i skap (helt rolig selvfølgelig siden su plages med kynnere), lese i en god bok, ta ansiktsmaske, fotbad e.l. ? vet ikke helt om dette var noen gode forslag for deg. jeg sitter i pysjen med laptoppen i fanget, har tent stearinlys og skal ta meg en kopp te. har nettopp sendt prinsessa mi på 3 år i bhg så jeg skal ta meg en blund også. jeg jobber som ped leder i bhg så jeg må sette meg ned å skrive mndsplan o.l.før middagen skal på og henting i bhg.

prøv å kose deg da :-)

Skrevet

Samme her - hjemme med kynnere (begynner å roe seg heldigvis) - men jeg har endel mens-smerter da.. Nuvel..jeg strikker!!! Med store pinner går det fort :) Har laget teppe til dukken til dattern min og leggvarmere og lue til den ukjente i magen og holder nå på med teppe til vogna.. i stilig grønnfarge :)

Ellers så er det å organisere seg litt ja :)

Skrevet

har begynt å roe seg med meg å,men med engang i gjør noe "tungt" kommer de...har vasket litt no da,vasket under vasken(søppelplassen),vasket vaskerommet..klare ikkje la være,får bare få kynner da..

hell på å vente på en serie biblioteket har bestilt...sove e så kjedelig...

nesten så i begynne å vaske klærne og utstyret te ungen snart...hehe...skade no ikkje,men....

Skrevet

skulle ønske eg også va heime...

kjede seg er et luksusproblem..... eg jobba 97,8 % og er sliten hele tia... er iIKKE å foretrekke!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...