Gå til innhold

Hjelp reaksjon på 5 mnd vaksina!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min fikk den i går. og rekna så klart med at han ikkje fikk nokon reaksjon da han ikkje hadde nokon på 3 mnds vaksina...m den gang ei...han fikk feber i natt...var oppe i 39,5. å no i 8 tida var den 38,6. har gitt han paracet men har berre 60 grams paraceten. sidan han ikkje hadde reaksjon sist...så tenkte eg at det var bortkasta pengar.

Allmentilstanden hans er bra da, leikar seg og pratar/syng. men tar litt meir pauser å slike ting. og er VEL sutrette...men det hadde vel eg og våre.

er det normalt eller skal eg ta han med te hs/lege i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig det. Gutten min hadde ikke noen reaksjon på 3-mnd. vaksina, men 5-mnd. vaksina reagerte han veldig på. Var sutrete, fikk feber, hylte til om jeg så mye som kom bortil lårene hans.

Hvis det blir for ille, så kan du gi 2 av de stikkpillene, da er du oppi 120 gram som blir mer riktig. Fikk i hvert fall beskjed om det på HS.

I dag skal vi ta 1-års vaksina, så håper at reaksjoner uteblir : )

Skrevet

Jenta mi hadde det akkurat slik ho også! Hadde ikkje feber etter 3 mnd, men no etter 5 mnd var ho oppe i 39,4 på natta og holdt seg jamt på 38, 3-4-5 heile dagen etter. Sjølv med paracet.

Gikk over den andre natta! Så lenge allmenntilstanden er ok så ville eg sett det litt an før eg tok han med til lege/helsesøster.

Skrevet

Hei!Her var det heller ingen reaksjon etter 3 mnd,men derimot etter 5 mnd.Hadde 39 i temp samme kvelden, 38,6 morgenen etter.Fikk en paracet på 120 mg begge gangene. Var i tillegg sutrete og utilpass.Gikk seg til samme dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...