Gå til innhold

baby sparker hardt,action

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei baby sparker så hardt, nesten redd baby skal sprekke posen hehe. I går holdt h*n på i 30 minutter, skikkelig action. Helt øm ved ribbein på høyre side jeg.

Flere som har et aktivt barn? Videre kjenner jeg hikking kraftig, kan nesten se om det er ne, arm eller fot som beveger seg. Skikkelig moro, men også noe ubehagelig. Flere som kjenner mye li, samt det kjenes ut som ungen får anfall. Hurige rykk....

Kan ikke huske det var så mye liv me de andre unga. Er i uke 35+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi..akkurat samme som meg.i går kveld føltes det som om fostersekken skukke sprekke..slik hun holdt på der inne. Har to gutter fra før og kan ikke huske de var sååå "ville" der inne. Kan virke som hun spreller med både armer og bein innimellom,skikkelig sprellemann..hehe..

Så kjennes det noen ganger ut som om hun strekker på seg,for da er det som om hun presses ut ,det er ikke akkurat noen go`følelse men.. Uansett så er det jo morro å se og kjenne masse action også selvom det til tider kan være litt slitsomt,min hikker masse i tilllegg og..hehe

Er 36 uker på vei nå,men allikevel sikker på at jeg kommer til åavne alle sparkene og bevegelsene om ikke mange ukene.

Lykke til videre med deg!

Skrevet

Jeg har også en sånn unge, begynner å tenke på ADHD allerede! :o)

Han ligger omtrent aldri i ro, kaver, hikker og sparker som besatt. Har også sånne krampelignende rykninger som du beskriver. Hele magen hopper opp og ned. :o) Jeg rekker iallefall aldri å bli bekymret for han der inne, tror han koser seg! Lillegutt var heller ikke like aktiv, så dette er nytt for meg.

Skrevet

Mini er helt turbo om dagen! Men det er jo nesten bare gøy.

I går morges sparket h*n som en gal, og plutselig ble det helt stille, og h*n begynte å hikke. Måtte jo nesten le, det var så komisk. Tror de kooooser seg der inne jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...