Gå til innhold

Får man bare kjøpt maya wrap på nettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA, det var vel det jeg lurte på...?!?! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei nå tok jeg feil, sorry, trodde du spurte etter Moby Wrap sjalet. Litt tidelig på morgenen dette. Men Maya Wrap slyngen får du kjøpt på: http://www.babyslynga.no/

Skrevet

Er det mulig??? hallo, det er jo fortsatt ikke det du spør om, haha snakk om å være surrete altså!!

Skrevet

HIHI...ikke like greit å få med seg hodet alltid:-) Hyggelig at du svarer i alle fall:-)

Skrevet

haha, nei det skal være sikkert og vist, hehe.

Skrevet

Haha....måtte bare inn å le litt... Svimete i dag eller??=)

Skrevet

hehehe, ja i høyeste grad, haha. Sove så dårlig i natt, så tror det er like greit jeg bare går å legger meg jeg, haha, natta =)

Skrevet

Kjenner til å sove dårlig. Blir jo helt fjern på dagen!!!

MEN...er det fortsatt ingen som vet om man får kjøpt maya wrap andre steder enn på nettet????

Skrevet

Jeg tror det er dårlig med sånt i butikkene fortsatt. De har stortsett bare bæresele som BabyBjørn.

Men i de større butikkene har jeg sett en eller annen slynga eller sjal nå i det siste. Så det blir kanskje lettest å bare ringe dit og spør hva de har (Fru Lyng på Strømmen Storsenter og Babyshop på Skårer har i hvert fall "noe", men jeg husker ikke nøyaktig hva. Jeg har bestemt meg for MaM-Wrap, og den har jeg ikke funnet i Norge i det hele tatt.)

Men hvorfor vil du ikke kjøpe på nettet da?

Skrevet

Jeg ville egentlig bare se den i butikk først, men nå har jeg bestilt meg på nettet allikevel:-) Gleder meg til å bære tett inntil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...