Gå til innhold

til Bergen 79


★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

ikke for å mase men ville så veldig vite om du tok hcg prøver før du var på ultralyden?:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, nei det gjorde jeg ikke. Var på UL i går og fikk se en bankende hjerte, og en liten søtnos på 7,3 mm. :- ) Har dessverre hatt en blødning i dag (håper det er pga innvendig UL i går) så klarer ikke å slappe av ennå. Ønsker deg lykke til. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. Ville bare si at jeg også fikk en liten blødning etter innvendig UL. Tror det er ganske vanlig. Viss det ikke er veldig mye blod og du ikke har smerter tror jeg ikke du skal bekymre deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Lotta. :-) Jeg blir litt ekstra på vakt, så tenker det verste med en gang, men du har sikkert rett. Blødde du samme dag som UL eller dagen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk bra med deg! Drev og så litt etter noen innlegg fra deg i helga for jeg husket at du hadde litt trøbbel, og var litt spent på resultatet. Artig og se at alt gikk fint! =) Lykke til videre da! (Må være fint og ha sett et bankende hjerte!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødde to dager etter UL. Men det var veldig lite da. Har det gått greit med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går fint. Har normal utflod nå og føler meg kvalm. :-) Det er helt utrolig hvor fort formen svinger. Jeg har en pakke salte kjeks i vesken og på nattbordet, det hjelper veldig å spsie en sånn når det er på det verste. Vet at saltet ikke er bra for meg men det er vel mindre bra å kaste opp. :-) Drikker 1,5 liten vanlig, blå Farris per dag. Helt avhengig... Hvordan går det med deg, Lotta? Ønsker dere alle en fin og bekymringsløs helg! Setter stor pris på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det kjempefint. Har ikke vært kvalm i det hele tatt og generelt lite/ingen plager så er veldig fornøyd. Men akkurat nå er jeg totalt utmattet etter å ha sett etter bil i hele dag... Ellers har jeg trappet litt ned her inn på bim, merket at jeg ble litt for urolig av å lese alle bekymret-innleggene. Men jeg stikker nok innom innimellom. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...