Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hvor får man kjøpt bæresjal (utenom nettbutikk)? Og hva er best av bæresjal eller sånn bæresele?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Barnas hus for eksempel. (eller andre babybutikker:) ) JEg synes sjal er best når de er små opp til 2-3 mndr og deretter er sele det jeg synes er best.
Maisie Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Babybutikker kan nok ha bæresjal. Har både bæresjal og bæresele, og bruker begge deler. Fordelen med bæresjal er at de kan brukes fra nyfødt og opp til to år (har Moby wrap), det er mindre belastning for både mor og barn å bruke den, og mange måter å bære på. Fordelen med bæresele er at det er enkelt å sette babyen oppi og å bruke den til småturer her og der (f.eks på butikken).
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 ta en tur inn på tettinntil.com der kan du maaange gode råd
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg har en ringslynge og en bæresele. Hittil har jeg bare brukt ringslyngen fordi knøttet er så urolig i bæreselen (virker ikke som om han trives der), mens han storkoser seg i slyngen. Men jeg ser for meg at bæreselen er mer aktuell når vi nå etter hvert kommer til å gå på tur i skogen uten vogn Bæreslynga er liksom mest egnet til kos hjemme.... For massevis av tips og erfaringer kan du gå til tettinntil.com, men obs! de fleste der er skikkelig hekta på sjal/slynger og derfor en smule anti bæreseler
Duddlidu Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Jeg fikk helt ødelagt rygg av Babybjørn bæresele, hvis det er den du tenker på (Har helt fin rygg i utgangspunktet). Kjøpte meg et bæresjal og det er helt SUPERT å bære i.. blir ikke tungt i det hele tatt, gitt en 2 timers tur med lillegutt på 10 kg uten problem. Har meitai også, synes det også er godt å bære i, men ikke så godt som sjalet som er et Storchenwiege sjal. Men det finnes bæreseler også som vistnok skal være veldig gode å bære i, som ergo selen og beco. Har aldri prøvd de, men på tettinntil.com er det mange som har prøvd, ta en titt der!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Det er "in" å sy baresjal og mei-tai selv.Søk på nettet så finner du folk som har lagt ut oppskrift på mei-tai, er , jeg fant en blogg men har ikke lagra den , du kan søke under blogging f.eks Det var visst en enkel sak å sy.Jeg har fått baresele i gave og syns den fungerer utmerket så jeg orker ikke selv......
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Jp nå husker jeg det! Gå inn på "smileull" sin blogg der finner du oppskrifter på mei - tai, det er jo sååååååå stilig!
mammaentiltrulte Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 ja smileull sine mej taier er bare vakre. har ikke sett en i virkeligheten, men har sett bilder og er helt rå på detaljer. på tettintil.com/forumet ligger det av og til en del brukt til salgs, hvis ikke så tror jeg atjeg så noen på finn for en liten stund siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå