Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Og når startet dere igjen med det etter fødselen? Har fått cerazette piller som jeg har gått på før jeg ble gravid. Men lurer litt på om jeg bare kan starte med en pille selv om jeg ikke har fått mens ennå. ca 2,5 mnd siden fødselen. Jeg fullammer, men ikke om natten da poden sover igjennom den. Det frister ikke med 1 år imellom barna for å si det slik! velger å være anonym nå...
LisaColli Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 jeg bruker cerazette.. hmm må man vente til man har fått mensen tilbake? det gjorde ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Det var det jeg glemte å spørre legen min om. Får statse på at det går bra. Har du fått igjen mensen etter at du begynte å bruke den?
LisaColli Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 hadde noen rare småblødninger rett før jeg begynnte og halvveis ut i brettet, men har ikke hatt noe mer siden! er bare andre brettet da men. tror ikke det var mensen nei:)
ChaChi Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 du trenger ikke vente på mens nei.. står i bruksanvisningen hvordan en gjør det når en ammer mener jeg og huske.. eller kanskje det var et infohefte.. hm.. uansett, en begynner bare med de når det måtte passe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå