Gå til innhold

Er dette halsbrann??? Gode råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt halsbrann før og vet egentlig ikke hvordan det kjennes ut. Men har de siste dagene hatt forferdelig svie i halsen, nesten som en brennende ubehagelig følelse. Er dette halsbrann og er det noen som event har noen gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte link tabletter, med god effekt.

Skrevet

prøv gaviscon tyggetabletter som du kjøper på apotek, alternativt Lovehearts. Ikke spis sterk mat eller mye fet mat, det skal også hjelpe. Gaviscon fungerer godt for meg.

Skrevet

lovehearts er cluet her hvertfall;o)skal ikke mer enn en to-tre stykker til heller...ellers får du jo også link på apoteket..

Skrevet

Har aldri vært veldig plaget, men kjenner de som sverger til melk. Eventuelt vaniljeis :)

Skrevet

hei, er kjempemye plaget av halsbrann. var på apoteket og der sa de at de ville helst at gravide skulle prøve gaviscon før de prøvde link. gaviscon fungerte kjempefint på meg.

Skrevet

i helsekosten får du kalktabletter som skal tygges, eller noe som heter frutin (den har jeg god erfaring med!)

Kommer halsbrannen etter leggetid, holder det ofte å legge hodet litt høyt m en ekstra pute!

Skrevet

Høres ut som halsbrann, ja!

Melk og love hearts hjelper for meg.

Softis er det aller beste, men det har man jo ikke vanligvis hjemme.

Banan og krydra mat er triggere for meg, så ikke noe mer smoothies på meg dette svangerskapet :(

Skrevet

har også fått det nu... er helt forferdelig.. brrrr

gaviscon er også så stygt at jeg vil brekke meg, klarer nesten ikke svelge det...

tror eg ska prøve meg på love harts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...