♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Sitter og tenker på hva jeg skal kjøpe inn og slik til babyen kommer.............hvilke merker av såpe,olje,kremer osv. skal dere kjøpe til babyen deres?????
Mazza** Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal kjøpe seba- med produkter jeg Dr schelbred salve og a-krem , dette er produkter jeg vet er bra !!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Tror jeg kommer til å velge Babyline-produkter til min baby. Så på en nettside at en del av deres produkter har kommet ut som best i test, så da blir det det=)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Bruker vanlig babyolje, og asseli sårsalve til rumpa. De brukte jeg da hun var lita, trenger ikke mere da. Og en shampo da
litakine og Theodor Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 babyer kan regulere fettnivå i huden selv, så ved å bruke kremer ødelegger man mye av den naturlige balansen. Blir kun en bleiestellekrem fra johannesklinikken og littegrann olje i vannet på min lille....
mamma for 2.gang Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Jeg bruker babylineserien.Den har skiftet navn til Dermikid=)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 Ja skal ikke overdrive bruken av salver,kremer og såper! Takk for mange gde svar forresten,greit med noen tips på veien:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 Saa lite som mulig--har lest at babyer regulerer fuktighet i huden selv. Har tenkt aa bruke potetmel eller lignende pulver dersom han har bleieutslett. (Talkum skal ikke vaere bra fordi de kan puste det inn.) Vi kommer til aa bruke toeybleier, og jeg kjoeper inn en naturlig bleiekrem som kan brukes med disse dersom det skulle bli behov--men siden vi bruker toeybleier regner jeg ikke med aa bruke bleiekrem ofte. (Vanlig bleiekrem kan gjoere at bleiene blir "tettet igjen" og ikke absorberer.) Ellers kan det vel hende jeg kjoeper litt babyolje til aa ha i badevannet, tenker jeg. Maa lese litt mer om det og finne ut litt mer foer jeg bestemmer meg...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 oj...leste akkurat at noen over skrev nesten det samme...
Prinesesse Vil Ikke Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Kommer til å bruke Aponti sine produkter.... Har brukt det tidligere og har vært kjempefornøyd!!
stima Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Hørte her om dagen at natusan produkter ikke var bra, fordi de inneholdt parabener og det hemmer utviklinga av hormoner for babyen..så lurest å kjøpe på helsekost eller apotek..
Line_78 Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Ikke sikkert du trenger så mye produkter :-) Vi har en på 15 måneder fra før. Vi fikk med en pose med vareprøver på Babyline i babybutikken der vi kjøpte vogn og bilstol. Og det vi fant ut er at det var først og fremst babyolja vi trengte. (Litt olje på stumpen etter bleieskift og litt olje i badevannet). Da den første lille flaska ble tom kjøpte vi en flaske Natusan olje, og deretter en med Babyline (som vi fortsatt bruker av). Det eneste vi har trengt i tillegg er en stellekrem vi har brukt littegrann av fordi han hadde tørr hud en stund, og har såvidt brukt den i stumpen dersom han har vært rød (har omtrent ikke vært sår). Husker ikke merket nå, men kjøpte på apotek. Lurer på om det er Sebamed. Har såvidt brukt av Babyline-sjampoen vi fikk med, mest for å teste, men han har ikke så mye hår så det har ikke egentlig vært noe særlig poeng.
*RutIetutt* Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Kommer til å bruke Babyline-produkter - de er best i test og har ingen parabener, parfyme eller annet "skummelt" i seg...Bruker disse på Tobias også, og er godt fornøyd:o)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Aponti... lukter godt og er mildt. vanlig baby oje fra natusan og vitapan salve.. fås på apoteket... tar bort sår stump på noen timer!
Reidis Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 nr 2 kommer her snart kommer kun til å ha potetmel, litt olje til badevannet (babyline) og en zinksalve på lur sånn i tilfelle. + mesoft - kompresser fra apoteket, som er supersuverene som engangskluter (både som tørre, eller fuktet med vann). Hadde ikke behov for såpe forrige gang, brukte olje dersom det var nødvendig med mer enn vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå