Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Snuppeluren min er veldig ivrig om dagen og reiser seg opp etter det meste! Jeg prøver så godt jeg kan å være bak henne hele tiden, men avogtil går det "gale" og hun faller og dunker hodet i gulve, eller hun åler seg i full fart avgårde og så "pang inn i dørkarmen/trappen".... Som oftest blir hun bare forskrekket og så fortsetter hun med det hun holdt på med, og avogtil begynner hun å gråte litt, men det er ikke værre enn at det holder å bli løftet opp av mamma og få en liten suss, og så er det full fart igjen! Hvor mye tåler disse små? Jeg er så bekymret, særlig når det går ut over hodet hennes! Et blåmerke på kneet er liksom ikke så farlig...
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vanskelig å si noe konkret...når det stikker ut beinbiter pleier jeg å dra til legen... ;P De tåler mer enn mange mammaer tror men om de virker omtåket, kvalme, svimle eller gråter usansynlig lenge er det nok på sin plass med legebesøk. Som mamma til tre viltre gutter kan jeg melde at de IKKE ser rart på deg om du dukker opp med en liten som har fått en liten kul:)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Mer enn de fleste foreldre tåler å se har jeg hørt rykter om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå