Mamma´n til Siggen Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Lurer på når dere startet med grøt/velling? Hvilke type grøt startet dere med? Til hvilket måltid startet dere? Gullet er litt urolig på kvelden, og vil spise mamma´n sin opp. Bruker en time på ammingen, og det holder ikke. Må gjerne amme 2-3 ganger før han faller til ro. Han er 3 1/2 mnd, men er født 18 dager på overtid. Dermed er han en stor gutt. Kanskje trenger han litt mer mat å bli mett på? Usikker!
St.Sunniva Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 begynte ikke med grøt før 4,5 mnd, men jeg startet med å gi mme på kvelden, og da sov hun som en stein hele natten gjennom :-) Ville heller prøvd det først, før grøt. Men om du starter med grøt er jo da 4-mnd grøtene som er best. Mais, ris eller hvete. På helsekosten får du også kjøpt hirsegrøt.
Lucky_line Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 hei min sønn var 31/2 mnd når jeg begynte me grøt på kveldstid....bare noen teskjeer av gangen de første gangene, fordi jeg ikke hadde nok melk på kvedstid. å skal si d gjorde susen...gutten såv hele natten uten pupp våknet blid å fornøyd dagen etterpå....å siden har han såvet natten over.... min sønn var foresten født 14 dager for tidlig.....begynte allikevel jeg...
Babyfacepsycho Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Vi begynnte med grønnsaks pure en gang om dagen sammen med sviske pure når vesla var 2.5 mnd og nå når hun er 3 mnd så har vi også begynnt med velling på kvelden. Men det anbefalte er jo ikke før tidligst 4 mnd. Gjør det som du føler passer deg og babyen din best. Lykke til. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå