Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Han våkner veldig lett av lyder og mistenker at han hadde sovet mye lenger hvis han ikke hadde sovet på samme rom som oss. Han er 6 mnd. Så hvordan var det hos dere? Endret søvnen seg da de ble lagt på eget rom?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Alle mine har sovet bedre på eget rom. fra 1 år, 6 mndr og nå 4 mndr. For din egen sjelefred sin skyld kan du skaffe en babycall eller noe hvis du er usikker:) Men nå er en bra alder å tilvenne, før de kommer inn i perioden hvos de må se mamma hele tiden eller hyle (ikke alle har denne perioden, men du vet jo aldri om det gjelder din:) )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Kan godt tenke meg at søvnen blir bedre ja.. Han våkner jo bare jeg hoster i senga vedsiden av ham. Vi må flytte først isåfall...
SpiseLise Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jaaaa!! :-D Det var som natt og dag, bokstavelig talt. Jeg kunne ikke snu meg uten at hun våknet. Hun våknet opptil hver halvtime til slutt, og etter 3 netter på eget rom sov hun natten gjennom. Hun var ca 6 mnd. da vi flyttet henne.
minas'81&lillegull;) Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Vi sover bedre, og lillegull sover bedre! Selv om vi fremdeles er oppe hver 2-3 time for å amme.. Vi(eller jeg) har hatt litt problemer med at når lillegull har våknet så har veien opp i senga vår vært veldig kort, og puppen har vært hyppig brukt som smokk for at mor skulle få sove i fred.. IKKE BRA!!! Nå når hun sover på eget rom, havner hun i egen seng, jeg ammer henne sittende og jeg sover bedre selv! Håper at vi etterhvert skal få skikkelig rutine på ting. Hun har akkurat flyttet inn på eget rom, da, men det virker som om det gjør susen ja!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Både snuppa, sambo og jeg sover bedre etter at frøkna ble lagt på eget rom da hun var ca 3 mnd. Nesten så jeg angret på at vi ikke gjorde det tidligere... Nå er hun 7 mnd, og vi "sliter" faktisk hvis vi er på feks hyttetur og hun må sove på samme rom som oss.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 bedre!!! Hun ble lagt på eget rom 1 år gammel og sov som et stein....nr hun sov med oss så våkna hun hundre ganger hver natt.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Bedre! La han på eget rom når han var 4 mnd. Sliter litt når vi er på tur og alle må sove på samme rom, da våkner han hundretusenvis av ganger.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Myyyye bedre! La han på eget romm på 7 mnd. dagen! Har hatt netter der han har sovet rundt til og med :-D
Gjest Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Her sov lillegutt uten tvil best på eget rom. Han flytta inn på eget rom da han nærmet seg 4 mndr. Vi har babycall, så ingen fare for at vi ikke våkner når han griner. Etter han kom på eget rom sover både han og vi bedre. Han våkner ikke av at vi snur oss, hoster, prater osv.. mens vi våkner ikke når han kun gir en liten knirkelyd fra seg.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 myyyyyyyye bedre. Var sinnsykt overasket at det hadde så mye å si, men plutselig var amming hver andre time på natta over )
Mirakeljenta08 Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 sover mye bedre hører omtrent ingen ting fra han før kl 08 om morgen da er det en pratesyk gutt som vil opp det e rhelt greit
Gjest Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Snuppa vår sov mye bedre da hun ble lagt på eget rom for ca en uke siden (hun var da 7,5 mnd gammel). Har nå faktisk sovet 10 timer i strekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå