Nysgjerrige Nils Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg skal ha barnevakt for min 3 mnd gammel datter for første gang på lørdag. Hvor mye mme bør hun få til hvert måltid?
snartmammapåny Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Er veldig individuelt hvor mye de trenger. Viktigeste er nok at du ikke har for lite. Hun slutter å drikke når det er fuldt i magen. Du kan jo prøve et måltid på forhånd så du vet ca hvor mye hun vil ha.
Gjest Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 For all del, test det ut først! Jeg trodde matmomsen min slukte ALT, men ville være på den sikre siden, så jeg tenkte å gi han litt i dagene før helga. Han nekta FULLSTENDIG! (og han tar flaske så lett som ingenting) Han hylvrælte så han ble helt rød i toppen, illsint og stiv så han faktisk STO selv (3 mnd gammel!), nekta å lukke munnen over flaska, og når d rant mme ut av den spytta han d ut, og vrei seg febrilsk mor puppen min!! Endte med å suge seg fast der, tross jeg hadde TO lag med klær over den, og bh, hehe! Det nytta bare ikke. Og han var skrubbsulten når jeg skulle gi han. Prøvd 3 ganger nå, og han nekter fortsatt. Men vann og mm vil han ha fra flaska.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå