Gå til innhold

sko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har funnet ok "brudesko" på annet en brudebutikker???Kjolen min er så lang at mine kommer ikke til å vise uansett..ikke no særlig ialfal..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt mine sko i dag faktisk.. :) på økonomi sko, 249kr :) enkle creme hvite sko med en liten sløyfe på.. kjolen min er også ganske lang,men de skoene var kjempe fine

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg kjøpte mine gull sko i KBH

Men vil bare gi ett tips før du kjøper sko... dersom de ikke synes kan du tenke enda mer komfort enn om de synes. Jeg var i seng klokken 3 om natten uten såre føtter... det var deilig det ;)

Skrevet

Mine finnes på Eurosko. Behaglige å gå med og ha på i flere timer.

299,- vil nok ikke syntes siden kjolen er lang.

Skrevet

Mine ble kjøpt på skoringen og kostet 475kr.

Skrevet

Mine ble kjøpt på Skoringen, men de ble tatt av når vi fotograferte. Var helt borte når dansen starta på kvelden, så jeg hadde de ikke på så lenge egentlig... Da er det greit å ikke å ha brukt så sinnsykt mye på dem :)

(Jeg har å brukt dem i etterkant, så det var et vanvittig bra kjøp)

Skrevet

Jeg kjøpte mine sko i brudesalong Det angrer jeg på! di var dyre (700) å svært vonde å ha på! Jeg måtte opp en str, har nå prøvd å gått di ut men uten hell.... Må nesten kjøpe nye sko. Kan jo ikkje gå me di når jeg får så vondt!

Skrevet

Jeg kjøpte mine paa Agape. Det var sko som ble brukt som prøvesko, kostet opprinnelig 1200,- og jeg fikk kjøpt de for 100,-!!!! De er helt perfekte, vises nesten ikke at de har vært brukt og de er veldig god aa ha paa foten. En fordel faktisk at de har vært brukt, saa blir de ikke saa stive og vonde aa gaa i. Saa for dere som ikke er kritiske til aa bruke brukte sko, saa gaar det alltids an aa spørre paa en brudesalong. ;-)

Skrevet

http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=shoe.asp&id=07V3122

Kjøpte disse, bare i hvit da selvfølgelig. De var kjempegode å ha på og så passet de godt til dongeribukse, så jeg kan bruke de etter bryllupet. Var opptatt av at de ikke skulle ha så høy hel, siden jeg ikke er så vant til å gå med det. Har lang kjole så de vil ikke syns noe særlig uannsett, syns de var litt utradisjonelle og litt annerledes enn vanlige brude sko..derfor likte jeg de så godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...