Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en nettside med bilder av div frisyrer?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, de har en hårgreie på www.kk.no der du kan laste opp bilde av deg selv og rprøve forskjellige frisyrer..

Skrevet

oj...spennende:) takk!

Skrevet

hmm...selvfølgelig funker ikke den siden akkurat nå:/

Skrevet

typisk, er det ikke? jaja, du får prøve senere da..:)

å har så lyst til å gjøre noe med håret jeg og!! men er så usikker.. spare til langt, eller klippe meg? nå er jeg akkurat på sånn mellomlengde som ikke duger til noe som helst..

Skrevet

Må bare få komme med min erfaring med å få veeldig lyst på forandring på hårfronten når man venter barn, tror mange får det behovet akkurat på denne tiden i livet.Jeg bare MÅTTE i siste del av forrige svangerskap, klippe og farge håret, og jeg som aldri hadde hatt spesielt kort hår! Ble såå misfornøyd både med farge og klipp/frisyre at det var lite morsomt...i tillegg til de 25 kg jeg hadde fått på ekstra.Tenk nøye igjennom det, og min anbefaling er som jeg selv skal gjøre denne gang..vente til etter fødselen.Det gir ihvertfall en spesiell god følelse og freshe seg opp da, og man har kanskje kommet over det verste innfallet med å gjøre noe "nytt" med håret.

Skrevet

Jeg har hørt at Thomas og Harald skal være så flink til å klippe hår. Du blir garantert ny! hi hi hi

Skrevet

hehe...kanskje jeg skal bestille en time...spørs om timeprisen er litt høy:)

Skrevet

Da er vi to;o)

Jeg dro til frisøren forrige fredag jeg,veldig impulsivt..

Måtte bare forandre noe!!!!

Jeg hadde laaaangt kjedlig hår,så jeg ba frisøren gjøre noe morsomt,men at jeg ville beholde det langt;o)

Jeg ble klipt opp,luggen ble gjort kortere og det ble tynna veldig!! Pluss at håret ble farget til min normale hårfarge igjen,helt mørkt.(hadde striper i før)

VELDIG fornøyd,følte meg myye bedre med en gang!!

Jeg anbefaler deg og gjøre det,vi trenger sånt da vi går gravide og ikke føler oss så vel alltid!

En ny frisyre kan gjøre underverker;o)

Skrevet

Har bestilt frisørtime i dag - men får kanskje prøve å ikke gi dem helt frie hender!! Tenker at det uansett er greit å ta det nå, før fødsel, siden de første ukene etter sikkert blir hektiske nok uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...