Storebror & Lillesøster Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 blir SÅÅÅ irritert nå,venninna mi trodde hun fikk igjen på skatten fikk 30.000 i fjord og ventet da en del i år også,MEN fikk en smell veldig gøy,fordi de driver og justerer på trekkprosenten uten og si ifra,derfor ville jeg skjekke utbetalingsslippen min og regnet ut at de trekker 6% mindre en det jeg ha gjort tidligere. jeg var hos dem for og levere skattekort før jeg gikk i permisjon men de sa at jeg skulle levere det på jobb så fikk de informasjonen gjennom dem,er ikke det dårlig gjort og sette den ned uten og si ifra,de hadde også forandret fra % trekk til tabell trekk,og det står ikke en gang på slippen hvor mange prosent de trekker,men regna det ut og så at det var feil,er jo ikke rett av dem og gjøre dette,nå sitter venninna mi der og venter på noen penger hun trodde hun skulle få men tydeligvis ikke gjør pga NAV. og det var jo ikke snakk om småpenger akkurat...
SpiseLise Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jo, kjenner til den:-) Jeg får bare feriepenger for et halvt år pga svangerskapspenger og foreldrepenger nesten hele 2006... Og hadde da satt min lit til skattepengene. Har fått mye tilbake hvert eneste år, men nå får jeg 5% av det jeg pleier å få:-/ Jeg kan jo ikke annet enn å klaske megselv i huet da, for jeg burde jo skjønt at jeg skulle hatt mindre utbetalt pr mnd. Hadde akkurat gått opp i lønn, så jeg hadde ikke oversikt over hvor mye jeg egentlig skulle ha utbetalt. Men burde jo selvfølgelig brukt 5 min på å finne det ut, hehe;-)
SpiseLise Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Ser nå at det var baksmell det var snakk om. Da hadde jeg nok vært litt lei å ha med og gjøre ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå