Gjest Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Christina er ikke særlig glad i middag, for max presset i henne 2-3skjeer. Vet ikke hvor mange middags glass som har gått rett i bosset.. Noen gode råd om hva jeg kan gjøre? Hun elsker skive m/leverpostei da:-) hehe
så var vi 4 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Har du prøvd å lage maten selv? Martin kan ikke fordra de kjøpeglassene og nekter å spise de, men er veldig glad i hjemmelaga middag.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Lagde faktisk hjemmelagd i dag...hun spiste like lite som m/vanlig kjøpeglass .-(
<3enga<3 Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 samme her.. vesla på 8mnd vill ikke ha middag.. ikke glass å ikke hjemmelaget.. trenger tips jeg å..
Gjest Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Har smakt endel av disse kjøpemiddagene selv og skjønner jenta di godt:) Dill, løk og andre "ekkelheter" som egentlig ikke passer sammen er ikke noe for en som skal venne seg til mat, det kan man spare de de blir eldre:) gå til innkjøp av en blender og finn fram "mat for spedbarn" som du kanskje har fått på helsestasjonen. Evt kjøp en annen babymatbok:) Lykke til (ps jeg får min til å spise kalv m/ grønnsaker og lam m/grønnsaker fra nestle. Litt færre og mer barnevennlige ingredienser enn de andre middagene. Greit å kunne gi "fortmat" innimellom da..)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 En som min synes er veldig god er 1 kyllingfilet 1 søtpotet 1 gulrot 50g broccoli Kokes og moses. Tilsett kokevann, 1 ts plantemargarin, kokevann til konsistensen er bra evt en dryss med persille. (søtpotet er mye mer poppis enn vanlig potet.)
Zupermam Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Et par moset kokt potet, blanda med avocado, og en dæsj smelta smør (ikke mye da.) / mm. Dette starta min med, likte det veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå