Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christina er ikke særlig glad i middag, for max presset i henne 2-3skjeer. Vet ikke hvor mange middags glass som har gått rett i bosset..

Noen gode råd om hva jeg kan gjøre?

Hun elsker skive m/leverpostei da:-) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å lage maten selv? Martin kan ikke fordra de kjøpeglassene og nekter å spise de, men er veldig glad i hjemmelaga middag.

Skrevet

Lagde faktisk hjemmelagd i dag...hun spiste like lite som m/vanlig kjøpeglass .-(

Skrevet

samme her.. vesla på 8mnd vill ikke ha middag.. ikke glass å ikke hjemmelaget.. trenger tips jeg å..

Skrevet

Har smakt endel av disse kjøpemiddagene selv og skjønner jenta di godt:) Dill, løk og andre "ekkelheter" som egentlig ikke passer sammen er ikke noe for en som skal venne seg til mat, det kan man spare de de blir eldre:) gå til innkjøp av en blender og finn fram "mat for spedbarn" som du kanskje har fått på helsestasjonen. Evt kjøp en annen babymatbok:) Lykke til

(ps jeg får min til å spise kalv m/ grønnsaker og lam m/grønnsaker fra nestle. Litt færre og mer barnevennlige ingredienser enn de andre middagene. Greit å kunne gi "fortmat" innimellom da..)

Skrevet

En som min synes er veldig god er

1 kyllingfilet

1 søtpotet

1 gulrot

50g broccoli

Kokes og moses.

Tilsett kokevann, 1 ts plantemargarin, kokevann til konsistensen er bra

evt en dryss med persille.

(søtpotet er mye mer poppis enn vanlig potet.)

Skrevet

Et par moset kokt potet, blanda med avocado, og en dæsj smelta smør (ikke mye da.) / mm. Dette starta min med, likte det veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...