Gå til innhold

Hva er prisen for dagmamma?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig forskjellig fra hvor i landet du bor..

Noen tar kontantstøtten + det du måtte ha betalt i barnehage.

(dvs. ca 3300 + 2330)

Noen tar betalt pr time ongene er der.

 

Vi hadde dagmamma i 1 1/2 år.Første året betalte vi kontantstøtten(da var hun svart) så betalte vi 35 kr timen i 1/2 år(da var hun hvit)

Skrevet

Jeg må bare få spørre hvor mange unger dagmammaen hadde når hun kunne ta bare 35 kr. timen... var ikke mye til betaling ...

Skrevet

Hun vi skal ha tar bare 29 kr/timen og hun har to unger.

Skrevet

Jeg syns jeg tjener bare midt på treet i min jobb og jeg har ca 140 kr timen !!!!!!!!!!!!! ja ja. Flott noen gjør den jobben ;)

Skrevet

Bare tenk hvis dagmammaen skulle hatt omtrent det samme! Da hadde det jo egenlig ikke vært så mye poeng i å jobbe for oss mødre ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...