mammatel2jente Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Veldig forskjellig fra hvor i landet du bor.. Noen tar kontantstøtten + det du måtte ha betalt i barnehage. (dvs. ca 3300 + 2330) Noen tar betalt pr time ongene er der. Vi hadde dagmamma i 1 1/2 år.Første året betalte vi kontantstøtten(da var hun svart) så betalte vi 35 kr timen i 1/2 år(da var hun hvit)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Jeg må bare få spørre hvor mange unger dagmammaen hadde når hun kunne ta bare 35 kr. timen... var ikke mye til betaling ...
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Hun vi skal ha tar bare 29 kr/timen og hun har to unger.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg syns jeg tjener bare midt på treet i min jobb og jeg har ca 140 kr timen !!!!!!!!!!!!! ja ja. Flott noen gjør den jobben
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Bare tenk hvis dagmammaen skulle hatt omtrent det samme! Da hadde det jo egenlig ikke vært så mye poeng i å jobbe for oss mødre ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå