Gå til innhold

Hvor mye busjett til bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm! Situasjonen er nemlig slik at, jeg gifter meg til sommeren, men så har vi veldig lyst på baby rett etter bryllupet. Grunn økonomi, så tenkte vi å drøye bryllupsreisen til januar, så vi får spart litt og tatt en luksusreise. Men om jeg blir gravid så har jeg ikke lyst til å være 3, 4 måneder på vei liksom....self kan jeg vente hal t år med å lage barn, men hadde vært litt stas med baby rett etter bryllupet....om jeg blir gravid så fort da! så ville jeg høre med dere om de fleste av dere tar en sydentur eller heller noe storbyreise som koster noe mindre enn 40.000 liksom. Det er vel like fint det? Bare vi to får brukt tid på oss tenker jeg. Vi tenkte cruise til caribien, men etter å ha plussa 2 og 2, så ble det ekstremt dyrt, det samma hadde vært om vi dro til haiti og omegaen.....er det noen som har noe forslag? Da tenkte vi å reise rett etter bryllupet, som blir da i august! og self. det må være romantisk!

Trenger sårt råd, begynner å nærme seg.....

ahhhh bryllupsnerver

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vi kikket både på cruise i caribien, thailand, maldivene men vi bestilte 1 uke til kypros istedet. Mannen hadde ikke mer enn 9 dager disbonibelt og det er litt lite med tanke på lange flyreiser, og så måtte vi reise i juni og mtp diverse regnsesonger så ville vi ikke satse på det.

Så istedet for å bruke 25000kr på en tur ble det litt under 10.000kr.

Lommepenger vet jeg ikke hvor mye det blir, men av erfaring går det fort 10000kr på en uke.

Om dere velger en charter tur til feks hellas italia osv i august, kan dere spare en del penger om dere reiser i august. prisene er somregel lavere da.

Det er jo også litt hva en gjør det til også da, mtp romantikk:-)

Når er bryllupet?

Skrevet

hehehe. har en kommende man som er til de grader økonomisk, men nå har vi bestemt at det blir 14 dager på seychellene til 80 000!!!! Han sier det må være såpass på bryllupsreise. hehehe... alle får jo bakoversveis når HAN sier noe sånnt!!! hehehehe

Skrevet

Vår reise til Mauritius kommer på mellom 55-60tusen. Det er en "en-gang-i-livet-reise", så vi synes det er verdt pengene ;=)

Skrevet

Vi resier en uke til Azorene. Reisen kommer på 20 000, så vi regner med at vi tilsammen bruker 35-40 000. Jeg synes dette er mer enn nok å betale for en uke...

Skrevet

Bryllupet er 28.juli! Ja ser de fleste slår på trommene her, heheh det ser ut som det fort kan bli Thailand. Italia var ikke han med på.....og dit gleda jeg meg skikkelig til å reise til, for det er jo så romantisk, med en vingård og trange gater og søte cafeer....men nei da....vi finner nok på noe, men føler vi må bestemme oss snart....ikke lenge igjen nå! men takk for svar fra dere...høres ut som en drømmereise!

Skrevet

Vi koster på litt i år iom at det er bryllupsreise. Skal til Thailand. Betaler 28000 for reise (med snuppa), og i underkant av 9000 for hotell i 3 uker (da skal vi ha en uke alene, og to uker med snuppa og mine foreldre). Vet ikke helt med lommepenger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...