Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Noen som vil anbefale et egnet sted? Må være et barnevennlig sted som også passer for storebror på 3.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Vi reiser til Rhodos i august med tre barn (3mnd, 4 og 7 år). Har valgt Sunving Resort fordi de har veldig bra tilbud til barn. Alt fra paraplytriller til tre- fire barnebasseng.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Vi skal til Kypros med tre måneder gammelt barn, har valgt et familievennlig hotell med all inclusive
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Selv om det frister veldig med en sydenferie, venter jeg ihertfall. Vi var i syden i månedskiftet august/september ifjor, og det var så hett at alt vi kunne gjøre var å ligge i poolen eller sitte under airconditionen på dagen. Det blir litt for skummelt for meg å dra en 3 mnd gammel baby til en sånn varme. Men nå er jo jeg førstegangs, og kansje litt stressa over alt mulig.
_Mita_<3 Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Reiser til Bulgaria 4 sep.. da er han ca 4-5 mnd.. der er det ikke overvarmt heller.. men ville ikke anbefalt og reist til f.eks tyrkia midt i august.. da er det syykt varmt der og det er jo ikke bra for babyen. Var der i mai og det var deeilig.. og i august.. da var det vannskelig å puste lissom.. vannet var ikke avkjølenes engang.. å pleier å være i tyrkia og gran canaria noen ganger i året.. å det anbefaler jeg å reise.. men ikke midt i høysesongen... Var i hellas i sep i fjord og det var deilig.. Jeg anbefaler at du reiser i september.. men det velger du jo selv:) men min mening:)
nettie med 4 små Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 Vi reiser til Gran Canaria i 2 uker når vesla er ca 5 mnd. Har termin 14 juli og reiser 28 nov. Tror det kan bli koselig for alle tre å slappe av sammen:)
Mia_I Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Ville definitivt også valgt et sted der temperaturene ikke er så avskrekkende!! Tyrkia, Tunisia etc om sommeren er jo hett for de fleste voksne, og de små kroppene har jo lett for å få for lite væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå