Gå til innhold

Hoven i den ene siden av lysken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter nattevakt fredag våknet jeg opp og hadde kjempevondt i den venstre siden av lysken. Kikker ned og ser at det er stort og hovent... Fordi fastlegen ikke er på kontoret mandag fikk jeg ikke gått til lege før i går. Hevelsen var da gått en del ned. Men smertene var der fortsatt. Har vel egentlig hatt litt smerter der ved mye bevegelse i begge svangerskap. Legen ser så vidt på det. Og forteller meg at det er jo ingenting. Bare litt vann pga stase eller noe. Ikke noe å tenke på. Smiler og sender meg ut av kontoret. Men det gjør jo like vondt for det. Føler jo nesten at jeg ikke kan bevege meg. Har ferie de to kommende ukene, skulle da leie container og fått kasta og rydda en del. Kan jo ikke det nå. Er det ikke noe om at hvis man er 100 % sykemeldt så kan man ta ferien igjen senere? Og er det noen som har hatt sånn hevelse i lysken??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du får 100% sykmelding har du krav på å få tatt igjen ferien senere ja.

2 av ligamentbåndene til livmoren ligger jo på hver side av lysken, det kan jo være ett av dem som er litt irritert.

Jeg tenkte også på lyskebrokk. Da får man jo hevelse i lysken. Jeg har hatt dette selv, men da var jeg bare 4 år, så jeg husker ikke helt om det var vondt og hvor stor eventuelt hevelsen var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...