Gå til innhold

Tvillinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som venter tvillinger her? Jeg har en vidunderlig liten datter fra før, og venter nå to nye. Kjenner jeg er veldig spent. Har foreløpig termin i starten av oktober. Ville kjennes godt om noen andre også venter to, eller kanskje har erfaringer fra å få tvillinger fra tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på "tvillinger og trillinger"-forumet i menylinja til venstre på sida. Der antar jeg du finner flere!

Skrevet

Så morsomt:) Jeg venter ikke tvillinger så vidt jeg vet..Men hadde vært gøy å høre når du merket det? Fikk du anelse om det før ultralyd? Eller kunne du høre to hjertelyder på kontroll hos legen? etc..

Skrevet

Gratulere!!!! Så more. Jeg har tvillinger fra før, og det er en fantastisk gave å få.. Veldig spesielt å få to på en gang. Og det båndet de to får er helt unikt, så se på deg selv som veldig heldig som får oppleve det. Denne gang skal jeg bare ha en, og det blir jo litt annerledes.. Ett godt råd til deg: Vær bestemt på rutiner når de er små. Det vil lette din hverdag veldig mye. Jeg var alenemor til mine, men jeg hadde gode rutiner, og da gikk som en lek... Lykke til !!!

Skrevet

gratulera med to i magen.

eg og skal ha tvillinger!!! har termin 2 september. kjempespennande..

Skrevet

Gratulerer! Jeg har to gutter inni magen min, fikk vite det på UL på mandag:) Tror det ikke helt enda...

Skrevet

Gratulerer med tvillinger =)

Jeg venter gutt/jente tvillinger i begynnelsen av august, og synes det er kjempespennende.

Det er våre første, så vi vet ikke bedre - hehe.

Anbefaler å gå inn på www.tvilling.no og tvillingforumet der. Der får du svar på alt du trenger å vite.

Vi har også valgt å melde oss inn i tvillingforeldreforeningen, får litt rabatter på ting og tang, og mulighet til å benytte oss av rådgivning o.l.

Veldig greit for oss som er førstegangs i hvertfall!

Hvis du bor i Oslo, Bergen eller Stavanger arrangeres det svangerskapskurs spesielt beregnet på tvillinggravide.

Står mer inne på tvilling.no

Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...