Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Ja idag ble det bestemt av legen at jeg mandag 30.april blir lagt inn for modning og igangsetting. Regner med at det kommer til å kreve mer enn en behandling siden jeg da bare er 34+0, så det blir trolig maibarn. Gutten så ut til å ha det fint på UL i dag. Han er ca 2200g nå. Er kjempespent på hva som skjer mandag...
VinterSol+2 Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 oi, spennende da! håper alt går som det skal da!!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 må de ta det så tili?e det ikkje nokka bønn lissom?har fulgt med så veit koffor da..
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2007 Men i dag hadde han snudd seg i tverrleie igjen, så om det blir vanlig fødsel eller ks er jeg ikke sikker på. Vil jo gjerne føde vanlig, da jeg mener å tro at jeg kommer meg fortere etterpå. Men alt dette får vi se på mandag eller tirsdag..=0)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 de snur seg fort ja...mi snudde seg over natta,forrige svangerskap,...ble ks pga seteleie(for trangt bekken)
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. april 2007 Ja de har prosedyrer som sier at de setter igang i uke 34+ ved lekkasje. De er så redde for infeksjoner under sånne forhold og tar ikke sjanse på å la meg gå lengre. Lungene er det siste som modnes og de er ferdige nå. -Jeg ser jo heller ikke andre fordeler. Selvfølgelig er det best å gå ut tiden. Jeg må tilbringe to tre uker på nyfødtintensiven med lillegutt. Og etter to måneder på observasjon så er ikke sykehuslivet noe å trakte etter altså =0) Men selvsagt gleder jeg meg til å se gullet vårt.
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 Ja hvis han ligger i seteleie så blir det ks på meg. Man kan ikke føde i sete i uke 34. For hodet er større enn rumpa på det tidspunktet. Og da vil hodet sitte fast....huff se for deg det' da!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 å ja...e nok det sikreste å få han ut da...du e jo heldig som vet du får se gutten deres i neste uke da:-)har sikkert spente søsken å :-) glede me te den dagen kjæm i å... ja sykehusliv e nok ikkje nokka å ønske...
77modell Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Oj så spennenede!! Dritmissunnelig jeg da! Bortsett fra uke 34 da, sku gjerne vært litt lenger, men i din situasjon helt greit! Få han ut før det blir noe infeksjon. Masse lykke til! Gleder meg til å høre hva som skjer!!!!!!!!! Krysser fingre for at det tar 24t fra første pillen til han er ute, hehe.
Mirakelungen Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Hei Lone:) Det er flott at du har kommet deg igjennom dette, jeg syns du har vært utrolig flink. 2mnd er veldig lang tid særlig når man er lagt inn. Jeg krysser fingrene for dseg, Håper at gullungen snur seg igjen... lykke til:)
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2007 Ja jeg håper han er snill og legger seg rettveien til hjan skal ut. Har hørt at snuing er ganske ubehagelig. Vel vi får se. Snart 4 dager igjen..
#Aurora har tre gutter# Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 så spennede da.Ønsker deg masse lykke til.
Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Heia Lone - ønsker deg lykke til! Fikk selv en gutt i uke 35+0 for 10 år siden. Han veide 2025 gram, og vi ble bare på sykehuset i 5 dager, bortsett fra at han måtte ligge litt i lys grunnet lett gulsott var alt i skjønneste orden. Håper det går like greit for din og lillebror sin del. :-)
Lone35 =0) Skrevet 27. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 27. april 2007 Hei Wisi! 5 dager på sykehuset etter prematurfødsel 35+ hørtes utrolig ut.-Jeg er også spent på hvor lenge de vil holde oss der. Håper han er frisk og sin når han kommer. Jeg vet at han ligger nærmere 2,5 kg så det er jo flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå