Gå til innhold

Hi hi...mannen min er morsom han... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til vanlig er han ikke saa veldig opptatt av hva vi kjoeper til babyen--lar liksom meg styre med det. Kunne ikke bry seg mindre om babyklaer osv. (Han er glad for at jeg handler det, da...men vil liksom ikke vaere med og velge ut klaer og slikt.) Men da vi skulle kjoepe vogn ble han plutselig kjempeengasjert--ville finne ut masse for og imot med forskjellige vogner og proeveteste dem osv. Og han synes vogna vi landet paa (OTH) er raatoeff.

I gaar kveld, da han hadde sin daglige pratestund med lillegutt i magen, pratet han om den fine vogna som staar og venter paa babyen. Jeg sa et eller annent om at det er trist at babyen ikke kommer til aa ane hvor fin den er eller bry seg om at den er kul--og da ble mannen min helt sjokka. "Er du gaeren?" sa han. "Dette er en gutt, og vogna er jo bilen hans! Klart han synes den er kul!" Det var jo selvfoelgelig litt paa spoek, men naa skjoenner jeg altsaa hvorfor han var saa engasjert naar vi skulle kjoepe vogn--vogna kan altsaa sammenlignes med en bil. Gutter altsaa!!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha menn er og blir menn:)

Skrevet

Ha ha ha så utrolig sjønn han høres ut. Mannen min er bil gal, utrolig at han ikke har tenkt tanken selv:0)

Skrevet

Hehe, her også. Han er opphengt i alle de tekniske duppedittene som er på enkelte vogner :)

Må bare komme med en motvekt.

Sendte fetteren min inn i en barneutstyrsbutikk. (Større by og bedre tilbud/utvalg)

Så skulle jeg være med gjennom tlf og mss.

Var helt malplasert han stakkar.... Tror han virkelig pustet godt ut når han fikk gå ut av butikken (";)

Skrevet

Hihi....mannen min er også morsom han :)

Etter at førstemann var kommet var det en dag at godgutten lå og gurglet og koste seg og lagde lyder for seg selv. Da kom min kjære plutselig og spurte etter babyoljen. Han måtte smøre gutten sa han, for han lå og knirket sånn ;)

Hihi..

Eller er det bare fordi jeg er så forelsket at jeg synes mannen min er så morsom? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...