Gå til innhold

Er blitt så glemsk og surrete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man med rene fakta forklare arbeidskollegaer og familie med at jeg som er 27 uker på vei er blitt utorlig glemsk og surrete.Roter vekk ting, mobiltlf, nøkler, papirer....glemmer å gi beskjeder, glemmer ditt, glemmer datt. Har vært åpen med mine kollegaer om at jeg er tungpusten etter litt trappegåing eller når jeg må bøye meg ned. Men hvordan skal jeg forklare(bortforklare) at jeg lider av "Alzheimer light"?Jeg plages virkelig av dette og føler jeg ikke fungrerer særlig greit i min jobb som sykepleier i 100% stilling.(får bare huske å lese svarene jeg får her da, hehe).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lider også av "alzheimer light" har faktisk lest et sted at gravide får ikke bare vann i kroppen. de får hevelser på hjernen el noe sånt. så det er min unnskyldning. skal prøve å finne det fram igjen. og sende deg en link

Gjest Ut på tur
Skrevet

Den blivende far bare rister på hodet og ler av meg... Jentene på jobb sier det er greit, men da får jeg ikke ha ammetåke når jeg kommer tilbake :)

Skrevet

Jeg trenger mer fakta, det må da finnes faktakunnskaper om dette???!!!

Skrevet

Du er ikke alene nei...

Jeg har måtte begynne med lister når jeg skal handle, for det jeg kommer hjem med er alt annet enn det jeg skulle ha.

Har også ved flere anledninger glemt nøklene i ytterdøra, og et par ganger har jeg gått av bussen i byen og egentlig ikke visst hvorfor jeg skulle til byen.

Har å en mann som bare rister på hodet og håper på at ikke det blir verre... hehe

Skrevet

Jammen, hva er det som gjør at vi blir sånn? Jeg trenger FAKTA!

Skrevet

Hei.

Ja det kunne vært fint med litt fakta om dette. Fikk mitt første barn for 4 år siden. Er nå gravid med nr 3 og jeg føler meg glemsk og distre ennå. dette har holdt på i noen år da... Det er ikke like ille hele tiden, men syns liksom ikke jeg henger helt med og er ikke helt til stede. Men jeg tror at så lenge jeg er klar over det burde jeg vel jobbe litt mere med dette. det kan jo ikke fortsette for alltid, er jo bare 29 år....

vel vel vi får ha lykke til og prøve å konsentrere oss om de viktige tingene....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...