Gå til innhold

hvilken babycall anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt Topcom, men er veldig misfornøyd. Føler ikke at den kan stoles på. Tror vi skal kjøpe en ny. Hvilken anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så overskriften, og tenkte jeg skulle skrive til deg at vi er veldig fornøyd med topcom.. men så ser jeg at dere er misfornøyd med den. Så da har jeg ingen å anbefale.

Skrevet

vi er også veldig fornøyde med top com. Vært veldig pålitelig her i alle fall. Ikke tar den inn andre heller, og vi bor i et tettbygd område med mange småbarn.

Skrevet

Jeg har topcom..misfornøyd til de grader jeg også...her skal det kjøpes ny....

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Doro sin!!! Hadde en Super Nova før som kostet 1000 kr, men den var vi ikke fornøyd med... Kjøpte en Doro til 500 og den er super!!!!

Anbefales på det sterkeste!!!!!

Skrevet

Leste overskriften, men ser at dere har den samme som oss, så da har ikke jeg andre og anbefale. Vi er veldig fornyd med Top Com sin. Ingen andre barn som slår inn, selv om vi bor i et byggefelt med småtasser i hvert hus.

Skrevet

Vi har Philips SCD489 Dect Babycall med Temperatur måler til minstejenta og er veldig fornøyd med den. Bruker også Philips til storesøster på 2,5 og basert på erfaringene med den kjøpte vi Philips til lillesøster også.

Skrevet

super nova. storfornøyd.

Skrevet

Husker ikke helt hva den heter. Er Philips, er gul og hvit og kostet rundt 1000,-. Er ikke sånn med kanaler og "sier fra" når kontakten er brutt. Har laaang rekkevidde. Er kjempefornøyd!

Skrevet

hadde topcom og var kjempe misfornøyd. tok inn alt annet en tuppa. kjøpte super noa og kunne ikke vært mer fornøyd. svigerinnen min sier det samme og hun har brukt sin masse i to år nå.

Skrevet

veldig fornøyd med philips... litt dyr..men verdt det

Skrevet

Tusen takk for mange gode råd. Er veldig i tvil om hvilken vi skal kjøpe nå. Ser at det er veldig mange som er fornøyd med Tocom også. Jeg synes den bråker veldig og den fanger ikke opp alt. Jeg vil veldig gjerne høre om lillegutt lager lyder, selv om det ikke er gråt. På den måten vet jeg hvor lang tid det tar før han sovner inn osv. Derfor er det vanskelig å stole på den synes jeg og det gjør meg litt bekymret. Litt hønemor her sikkert :-). Har prøvd å justere på sensitivietsknappen, men da blir den så overfølsom at den bare står og skurrer. Det blir nok ny på oss ja, enten SuperNova eller Phillips. Ser det er mange som er fornøyd med Phillips så jeg lurer på om det blir det her. Takk for mange gode tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...