Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei! Jeg har hørt at det er billig med barneklær i Tyskland. Er det noen som har erfaring med dette? Vi skal nemlig på ferie dit og lurer på hva om noen har tips til hva som kan være smart å kjøpe der nede..! Anyone??
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 har noen venner som skal dit. De sier det er mye billigere, 20 kr for body og sånn..... kjennerikke til noen merker, men hun handler ikke i norge fordi de skal dit...sparer vistnok masse penger
Gjest Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Jeg har ikke vært der og handlet der selv, men sambo har mye slekt der nede som vi har fått mange fine barneklær av. Utrolig bra kvalitet og "gode" plagg. Er noen av de klærene vi har brukt aller mest. Særlig et merke som heter Smily. Ellers så er det to merker som heter Kanz og Baby Club. Aner dessverre ikke hvor de er kjøpt, men det går kanskje an å søke litt på nettet?
Gjest Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Jeg var der da jeg var fire mnd på vei, så jeg kikket på barneklær men handlet ikke siden jeg syntes det var litt tidlig. Det er billig fordi jeg tror de ikke har avgifter på barneklær Det var mye fint, men det var om sommeren, så jeg så ikke sånne drakter, men masse bodyer osv
snowcake Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Kan fort spare litt penger ja! Nøstebarnklærne er tyske (merke "Engel") og de er billigere enn i Norge (ca en hundrelapp eller mer). Men, Engel har en egen ullkolleksjon for Norge da de selger mest her, så utvalget ullklær som selges i tyske butikker er mindre enn i Nøstebarnbutikkene. Men absolutt verdt å sjekke ut! (Selges ofte på litt "alternative" øko butikker). Kan være en ide å sjekke ut barneutstyr også (begrensa hva man får med seg da...), på bla barnevogn kan man få tilbake betalt momsen på flyplassen, pluss at endel utstyr er billigere i Tyskland. Treleker er også gjerne billigere.
veronica t Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 va på ferie i Tyskland for 2 år sia, kjøpte masse masse klea der. Du burde kjøpe yttertøy 1/3 av prisen i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå