Tiggywinkle Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Mye fotball i stuen om dagen. I løpet av helgen er det jo altid et pare kamper som guttene i huset må følge med på. I går var det Man U (som er det store her i huset) og i dag er det mulig motstander til mulig Man U i Champions League finale....må se det bare må se det:-) he, he fotballgal mann...men han er så grei og god så jeg holder ut:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Men jeg kjenner at jeg er lei.... det hadde nok vært greit om babyen kunne sovet, men neida..... fader altså. det værste er at jeg blir ordentlig sint og fortvila..... jeg vil ha fri, jeg vil gjøre mine ting jeg vil skrive, planlegge bryllup, drikke te, snakke med venner.... rydde huset pusse ferdig trappa.... men neida ikkeno får jeg gjort for frøken "jeg bestemmer i dette huset, og vi skal alltid ha fest" har makta.... hilsen sur fotballenke med fortsatt våken baby.
♥Snulder Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hehe... jeg er så heldig at jeg har en gubb som ikke skjønner seg på fotball!!! Men han tar det igjen på gamle amerikanske bilvrak............
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 jojo.... da kan du jo få fin bil å sitte i på bryllupsdagen i det minste.... vi lurte litt på om vi skulle bruke "you never walk alone" som utgangsmars.... ha ha ha Liverpool sin fotball sang, en såkalt hymne ;-) det hadde vel vært satselig for kjæresten min det tenker jeg... hadde bare jeg vært litt interresert også.
Tiggywinkle Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Her er snuppa begynt å sove om kveldene og feste om natten... Føler med deg:-).....kjedelig å være låst. og fotball er ikke alltid verdens beste unnskyldning heller.
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Nei, men nå skal han jammen få medalje den fine dritgreimannen, for han har nå på underlig vis klart å både se på kamp og få lille vennen til å sovne nå i dette sekund..... flink mann, så fotballen får stå på og jeg kan sitte litt her, når han fakktsik kan kombinere fotball og små rosa våkne babyer. :-)
Tiggywinkle Skrevet 25. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2007 Hmmm ike verst - mann, og likevel klare 2 ting på en gang. Og det når fotball er den ene tingen....imponerende:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 ha ha ha..... han gjorde ikke det ;-) da jeg kom opp hadde de sett på fotball sammen..... man skal ikke rose mannen før bjørnen er .......i sikte i alle fall ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 You are so not alone these days Tiggywinkle;-)) Her har vi i tillegg nabo`n på besøk, for det er jo hyggeligere å se fotball flere sammen må skjønne;-) Heldigvis har vi flere tv`er så det går fint:-) ......og han har lovet å rydde og vaske litt imorgen, så da så:-)
Babyonboard ;-) Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Dritgrei; Må skjønne at dritgreiungen sovna vel... Hvem i huleste klarer å holde seg våken gjennom en hel fotballkamp????? ;-))))
Reveenka Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Åååå, jeg tror fotball må være det kjedeligste som fins!!! Men siden det er så utrolig mye fotbsll som vises på tv, så er det sikkert sant at "livet er morsommere for den som er glad i fotball" (reklamen...) Jeg er heldigvis utstyrt med en mann som syns fotball er like kjedelig som meg....c",), men hans fascinasjon over gravemaskiner og anleggstrucker er grenseløs - det er ikke få foredrag jeg må streve meg gjennom når det gjelder tekniske ting innen emnet(mens jeg passer på å både se og høres interessert ut... c",)). Lastenes sum er konstant...............c",)
Urtete Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Enig, fotball er kjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipt! Urtetemannen sitter heller ikke klistret - heldigvis (takkogprisoggudskjelovfordet!), men han har også andre stooore interesser som jeg er totalt uinteressert i! Som du sier, Reveenka, lastenes sum er konstant. :-))))
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 men vi klapper i hendene og jubler over mannen vi har valgt likevel!!!!!!! Jeg har vel en last eller to jeg også ;-)
Urtete Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Jepps, dritgrei, vi jubler allikevel! Og han er neppe like interessert i alt jeg bedriver han heller! Det går nok begge veier... That´s life! :-)
Maud Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Hos oss er det også høy fotballfaktor. Laget med stor L heter Liverpool og stemningen svinger avhengig av om de taper eller ikke... I går var det trist i stua, jeg var heldigvis trøtt og kunne legge meg i stedet for å høre på stønningen. Det hjelper lite å glede seg til den engelske sesongen er slutt, for nå er jo norsk fotball også i gang og vi må selvfølgelig følge med... Stort sett er det greit, jeg er på ingen måte anti-fotball. Blir litt gal når alle helger helst skal legges opp rundt en eller annen kamp. Heldigvis går det an å programmere DVD-opptakeren av og til. Min mann klarer ikke mye annet enn å se på en kamp. Legge barn er ikke aktuelt, lage mat er i hvert fall uaktuelt og å svare på enkle spørsmål er temmelig vanskelig. Det hender jeg lurer på når jeg skal få den sammen mengden tid til å bare stenge verden ute, men har innsett at den tiden får jeg aldri. Har morsomme fotballopplevelser også for tiden da. Jeg har jo blitt fotballtrener for storebror og har det kjempemorsomt med det! Små 8-åringer som egentlig vil være store og som er kjempeivrige. Jeg må bruke sykemeldingen min den dagen da og slappe av opå forhånd, så går det bra. De løper og roper og prøver. Noen synes det er bedre å grave i sanda og alle er veldig små hvis de slår seg. Moro for mor!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 he he he... de er fine! dritgreigutten kom brasende inn døra på onsdag etter trening og ropte "mamma.... vi vant 10-0!!!" dritgreipappans tørre kommentar var da; "... også er det to år siden han har sett på film...." jeg ler... mulig de ikke vant helt 10-0, men de vant og det var stas!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå