2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Hei. Det er vondt øverst på magen. Og hardt. Akkurat som at noe sprekker rett innenfor eller huden. Klør litt innimellom. Får vondt når jeg vrir meg og "lear" meg!! Fler som har det sånn?
Gjest Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Forhåpentligvis bare noen som vil ha oppmerksomhet.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Ja det hadde vert greit om det var det,men jeg kjenner at det ikke er det!! Noen andre som vet?
MammaTilNick Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 hmmm....jeg hadde "krampelignende" smerter en gang øverst i magen, og det var driiiiitvondt!snakka med JM, men hun sa at det ikke var noe og bekymre seg over =)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2007 Ok. For jeg kjenner at det ikke er fødsel selvsagt. Hadde vert litt i tidligste laget det gitt! Men det er så motbydelig smerter fra navlen og opp. Har navlebrokk også.. STOOOORT.
Gjest Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Kynnere? Jeg har hatt noen ganske så intense kynnere i dette svangerskapet. Har du nevnt dette for jordmor?
limababy Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Vet egentlig ikke hva det er jeg heller, men har det samme som deg. Hos meg er det sentrert rundt navelen, kommer og går heldigvis for ja, det er dritvondt!! Begynte å grine da jeg måtte snu meg nok til å skifte fil på motorveien her om dagen. Hadde det sånn forrige svangerskap og, og da trodde jeg det var fordi navelen skulle poppe ut. Denne gangen har jeg hatt det mye oftere. Tok det opp med legen og hun visste igrunn ikke, men sa det var mye som vokser og strekkes der inne. Har og hørt rykter om at det er muskulaturen som reagerer på hurtig vekst.. Legen sa uansett at det var ufarlig da... Vi får holde ut,- håper det bare kommer og går litt hos deg og.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2007 Godt å høre at det er "normalt"... Like forbanna vondt er det uansett men litt mer betryggende og høre at det ikke bare er meg.. Tusen takk for svar.. Vi får bare holde ut da!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2007 Nei ikke i næreheten av å sammenligne som kynnere.. Ikke samme smerter i det hele tatt! Skal til lege i morgen så jeg skal nevne det for han!
Charlotte85 Skrevet 25. april 2007 #10 Skrevet 25. april 2007 Kan det ikke være at babyen ligger og sparker deg i ribb-beina da? Min lille er mester til å ligge å konstant presse på ribb-beina og det er vondt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå