Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Skriv da vel;) Hvodan har dere det, det?? Jeg har det bra og er super lykkelig:) Gleder meg kjempe mye nå. Og alt er ferdig innkjøpt og klart:) Det skal bli en koselig tid!
Som Natt & Dag Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg har termin 17. juni, og har det ganske så bra, til tross for bekkenplager, nedpress og kynnere, var inne på føden for en drøy uke siden, da var jeg begynt å modnes, var enda mer moden i går, og Norket ligger laaangt nedi bekkenet, så legen kalte meg fødeklar og baa meg om å knipe godt igjen, hehe Jeg vil ikke føde før tidligst 18 mai, så nå gjenstår det å se om Nurket er enig Jeg gjorde meg så godt som ferdig med alle innkjøp i helgen, baggen er så godt som pakket (etter råd fra føden), så nå er det bare å vente, og prøve å nyte dagene jeg har igjen som 1 barnsmor, ting blir nok veldig forskjellig med enda et barn i huset
sommerbaby i magen nr 2:) Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 JA, det blir spennende og se hvor lenge til du blir hjemme. Hvor skal du føde?? Jeg er førstegangsfødene og blir nok hjemme til termin tenker jeg. Men jeg må være hjemme til da for jeg har to eksamener og gjennomføre først. Sist jeg var hos jordmor hadde hodet begynt å feste seg. Så dette blir spennende. Alle innkjøp er ferdig gjort så det er bare og sette opp alt og pakke bagen så er jeg klar. hehe
nillo m jente Skrevet 26. april 2007 #4 Skrevet 26. april 2007 Hei. Har termin 20.juni. Har det egentlig helt topp,er 100% sykemeldt pga.tungt arbeid(massse kynnere) Har gjordt unna de siste innkjøpene i dag, så nå e alt klart..Glede meg masse..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #5 Skrevet 26. april 2007 Hei, jeg har termin 18. juni og skal føde på Ahus. Noen andre? Formen er svingende, noen dager helt på topp, andre dager null utholdenhet og vond rygg. Har ikke vært i jobb siden slutten av mars grunnet risikofylt jobb, så går hjemme og tutler...kjeder meg;) Blir litt mye tv titting, men nå har jeg meldt meg på et kurs som går en gang pr uke frem til termin, så da har jeg i hvertfall noe annet å tenke på enn baby og babyting. Mangler fortsatt litt ting, har f.eks ikke kjøpt stellebord og seng ennå, men har vogn, bilsete, klær +++++
svarte Skrevet 26. april 2007 #6 Skrevet 26. april 2007 her var der flere juni "mammaer" Jeg holder til i Bergen. men uff det hørtes ikke noe kjekt ut, å få mange slike plaer tidlig i svangerskapet:( jeg har ikke kjlpt inn noenting enda, annet enn litt klær og en bæremeis:) vi skal nemlig flytte nå og overtar hus 8.mai har bestemt oss for og vente med å hente alt. så nå går jeg og sikler på alt det fine utstyret som er rundt omkring:)
Turid Laila Skrevet 26. april 2007 #7 Skrevet 26. april 2007 Jeg har menstermin 16.juni men ULtermin er ikke før 30.juni, og jeg skal føde på Bærum. Noen andre som skal føde på Bærum? Jeg jobber ikke nå men savner jobben fælt altså. Fryktelig kjedelig å være hjemme uten å gjøre noe pga kynnere. Men vil jo at lillegutt skal bli der inne lengst mulig da
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #8 Skrevet 26. april 2007 Det kan jeg skjønne...at dere venter til dere er inne i nytt hus. Vet bare ikke om jeg hadde holdt det ut;) Jeg driver med "nesting" nå..kjøper inn masse småting som jeg vet det er helt skrullete å handle inn allerede..sambo bare rister på hodet når jeg handler inn babyshampo og dusjsåpe..he he! Har du hatt et fint svangerskap da? Ditt første eller? Jeg er førstegangsfødende så jeg er så utrolig spent...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 26. april 2007 #9 Skrevet 26. april 2007 Ja er det ikke kjedelig å gå hjemme så lenge..men så lenge det er det beste for oss og bebisen, så er det jo greit. Skulle bare ønske det var litt finere vær ute nå
Line*28.06.07* Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 Jeg skal føde på bærum - og har termin 28. juni. Har fått flyttet terminen min et par ganger - så kanskje lille tulla kommer før :-) Jobber fullt ennå - og syns det er greit. Mye reising i jobben min - så gleder meg til permisjon nå. Skal jobbe ut mai.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Heisann!! =) Jeg har termin 21 juni og bor i Stavanger Alt innkjøp er unnagjordt her oxo, bare lillegutt som mangler nå Men i dag blir det kun forkus på 1 jenta mi siden hun blir 6 år i dag, skal snart hente henne i bh Men tiden flyyyr og snart kan vi si "Neste mnd kommer bebisen vår:)" Aww....gleder meg masse til en liten igjen
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Jeg har termin 16 juni. Fått fødeplass på ullevål. Begynner å glede meg igjen (har en som fyller 2 år i mai), selvom jeg vet det blir hektisk i begynnelsen. Føler meg fortsatt ganske bevegelig (enda) og er egentlig bare veldig mye trøtt og MYE tett i nesa (var det sist også). Hadde 4 uker med bekkenlåsning og det var smertefullt. Brukte kiropraktor og akupunktur er nå så og si helt bra... Fantastisk å kunne bevege seg rundt igjen! Vi hadde mye fra før av mtp utstyr, men tar opp stellebordet etter fødselen (litt mer avslappet denne gangen).
Gjest Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Eg har termin 13. juni og skal føde på Bærum. Føler meg i finfin form anna enn at ryggen min har bestemt seg for å ikkje fungere (kravlar rundt på golvet, eller må gå med hendene støtta på låra - ser ut som ei 80 år gamal dame *grøss*) Satsar på at det berre er forbigåande, verkar ikkje som bekkenløysing i alle fall. Foreldra mine kjem med senga i helga, og vi skal så smått byrje vaske litt kle og bleier etterkvart. Gler meg masse til å pusle rundt med alt det små
hellle Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Jeg har termin 15.juni og skal føde på Fr.stad.Er i knallform og skal ut i svangerskaps.perm 18mai.Gleder oss masse
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 Er det noen som skal føde på Kongsvinger??
ole@ Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 Jeg har termin 11.juni og bor i Stavanger. Her er de fleste innkjøp unnagjort, slev om jeg sparer litt hele tiden slik at jeg skal ha noe å gjøre når jeg går ut i permisjon. Dette er mitt første barn og jeg er kjempespent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå