Gå til innhold

Dump, hol, liten.. hjelp litt her.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir det vanskeligste eg nokon gong har forklart.

Altså. På livmortappen er det eit lite søkk, eit lite lukka hull. Når ein ikkje er gravid er det holet som eit lita grop, som eit lite hol som ei lita skål innvendig på ein måte. Då er det nesetipp hardt, og fuktig uten slim i holet....

Når ein er gravid er det holet som ein liten dump ned, og den er fylt med slim og er på en måte litt tett. Det er ikkje lengre den innvendige skåla.. berre ein lett liten dump innover....

Noen som skjønner hva eg meiner og er enige..

Kjenner seg igjen.....

???????????????????????????????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det man kaller slimproppen.

Skrevet

er du sikker på det.. for no kjente eg igjen.. og det er berre ein liten dump der.. ikkje det holet holet som bruker å vere der....

også er det som det ikkje er mulig å kjenne holet liksom...

det er en svak dump ikkje noe hol.

Kjenner kantane men ikkje midten av holet.....

Er det sånn

???????????????????????????????????????

DU ER EN SNILL ENGEL.

Skrevet

Hvorfor i alle dager driver du og kjenner på dette?

Skrevet

fordi eg er 22 dager over IKM med negative urin tester, og alle gravide symptomer.. trenger svar. Det har eg fått no.

Blodprøver er tatt og sendt inn til hcg testing...

Skrevet

hvis du er gravid, og ønsker å være det får du slutte å pille deg oppi der for det er ikke bra å "mase" for mye med det.

Skrevet

Hvis hun er ren på fingrene og passer på at neglen ikke er skarp så er det ikke farlig å kjenne på livmortappen, verken når man er gravid eller ikke. Det er mange som er litt redde for å "røre", men tenk at det er ikke noe verre enn å ha en penis der. Man herjer ikke rundt, kjenner forsiktig etter konsistens etc. Men det er vanskelig å avgjøre om man er gravid eller ikke på denne måten da livmortappen forandrer seg gjennom hele syklusen.

Graviditetstester basert på urin er vanligvis meeeeget sikre, men det har jo hendt at de har vært negative til tross for graviditet. Har selv vært i den situasjonen at jeg var veldig usikker på om jeg var gravid eller ei, men jeg var det ikke den gangen. (Tok grav. blodprøve tilslutt). Mensen kan bli veldig forsinket blant annet av at man ønsker intenst å være gravid og ikke få mensen.......

Hilsen en som jobber på gynekologisk avdeling.

Skrevet

OK, jeg trodde du var i 2. trimester... Da hadde det vært litt underlig, kanskje. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...