Anette87+Noah07+Gravid08 Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Nå blir det ny leilighet på meg å prinsen min Kjøpte meg leilighet i en alder av 18 år i Trondheim, men er bare 2 soverom så trenger no større.. Men har ikke bestemt meg for om det blir i Trondheim eller Verdal enda da.. hehe, dere som vet hvor Verdal er tenker sikkert at det valget er lett, men neida Men er så glad har prata med venninna mi om det også nå, hun jeg er samboer med Juh
Bea86Emma04Emmeli09 Skrevet 26. april 2007 #3 Skrevet 26. april 2007 Ja Anette, du flytte fra oss ;/ Men vi skal vel møtes titt og ofte likevell Men er glad på dine vegne snuppa =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå