Gå til innhold

Da har jeg bestemt meg:D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir det ny leilighet på meg å prinsen min :) Kjøpte meg leilighet i en alder av 18 år i Trondheim, men er bare 2 soverom så trenger no større.. Men har ikke bestemt meg for om det blir i Trondheim eller Verdal enda da.. hehe, dere som vet hvor Verdal er tenker sikkert at det valget er lett, men neida :P Men er så glad har prata med venninna mi om det også nå, hun jeg er samboer med :) Juh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Anette, du flytte fra oss ;/ Men vi skal vel møtes titt og ofte likevell :)

Men er glad på dine vegne snuppa =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...