Babyonboard ;-) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Det er vel ingen som er i tvil om at jeg synes hele denne "sletting av forumet" historien er forferdelig trist... Har ihvertfall ikke tenkt noen gang igjen å uttale meg hverken om det ene eller det andre heretter... Det at jeg mente forumet burde slettes hadde ingenting med brukerne der å gjøre, og ikke visste jeg heller at dette var en gruppe som ikke hadde noen andre steder å være. I ettertid så vet jo jeg også at jeg burde bare holdt kjeft... Men nå er jeg dessverre impulsiv, og skaden er allerede skjedd. Moderator reagerer omtrent ikke på noe på den ris og ros siden, men mitt innlegg DET gikk rett hjem... Min "flaks"... Det som forundrer meg litt er at i kampens hete da alle disse 30+ damene var ute etter strupen min (noe som sikkert er forståelig...) så var det ingen av mine venner som støttet meg? Jeg trodde dere kjente meg som et menneske som ikke vil noen noe vondt, og alltid prøver sørge for at alle har det bra... I dette tilfellet tråkket jeg fryktelig i salaten, og da blir man kastet til ulvene... Er jeg bare kjip og dum? Jeg har vært inne på flere forum i ettertid og alt er ikke hyggelig lesning, men det må jeg vel bare leve med.. Men tro meg jeg ønsker virkelig at de lager et forum for disse jentene!! For jeg vil ikke være bare hun som er angiver, leker politi, er sjalu og misunnelig, og ha et helt forum som er sinna på meg, det er ikke litt hyggelig engang! Tusen takk Tonetroll! Tror du skjønte at jeg synes dette er umåtelig trist... Klem til deg! ;-) Tusen takk til deg også Dritgrei! Men tråkket på er kanskje ikke det jeg føler, heller det at alle bare syntes at jeg var kjip... Klem uansett for at du "så" meg! ;-) og så sitter man her og lurer på om man tør å trykke på lagre knappen.............................................................. Men det gjør jeg for dette plager meg...
Maud Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Uff da. Så dumt at du ikke har opplevd at noen støtter deg. Jeg har faktisk opplevd det helt annerledes jeg. Folk har vel sagt at det var dumt gjort, men at det er sånt som kan skje. Phantomet har jo startet en egen kampanje for å få opprettet et nytt forum for 30+ damene og mange av oss andre har skrevet under der. Jeg har helt klart oppfattet det som et forsøk på å hjelpe en venn ut av knipa. Jeg kjenner meg igjen i tendensen til å handle først og så tenke etterpå. Tror vi alle forstår veldig godt hvor vondt dette har vært for deg. Jeg kjenner deg jo ikke, men har sett deg som en morsom, snill dame her inne. Du har sagt unnskyld og forklart hvorfor du gjorde som du gjorde og jeg tror mange av de "rammete" damene har godtatt denne unnskyldningen. Jeg sender en stor trøsteklem og håper du skjønner at vi her inne vet at man kan gjøre noe dumt uten selv å være dum. Én eneste lite gjennomtenkt handling holder ikke til at vi synes du er kjip!
Karomamma Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Hei du kjære Babyonboard!! Jeg støtter deg også såklart! Alle kan gjøre feil og jeg tror også de fleste (og ihvert fall alle vi modne) skjønte at du ikke mente å kaste ut folk! Jeg tenkte ikke engang på å skrive flere innlegg om saken. Som sagt... alle kan bli misoppfattet, noen følte seg tråkket på, du ba om unnskyldning, case closed. Ikke bruk mer tid på å være lei deg for dette. Please Trøsteklem kommer fra meg også!!! Prompte!!
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 vet du....jeg ble skremt av det hele egentlig.... for,du la inn et helt vanlig spørsmål på ris og ros.aldri har vel moderator jobba kvikkere? den ble sletta på et blunk.et helt forum? men tråder hvor folk blir både mobba og annet,nei det tar tid å fjerne...så den stemninga etterpå,,,jeg ble feig,og stakk.innrømmer det... jeg svarte vel ikke noen tror jeg.men skrev under på phantomet sitt spørsmål om et forum for di jentene.jeg skulle vel ha skrevet noen ord,som støtta opp i rabalderet mot deg,men slik ble det ikke.å jeg er lei for det.veldig lei for det å. er blitt som skillpadda jeg.trekker meg inn i mitt trygge hus hvis ting blir for ille... dingsebomseklem fra meg ;o)
dritgrei hei hei! Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 hei du, dette var trist lesning, men jeg skjønner følelsen, og tankene... det er bare det, at hvis du leser alt en gang til, så er de kjipe kommentarene fra de jentene som har mistet siden sin. Jeg har verken møtt deg eller snakket spesielt mye med deg, men jeg har aldri tenkt at du er verken kjip eller dum. Du hadde en helt klar grunn til å si ifra om det forumet, og at moderator valgte å gjøre som hun gjorde er et mysterium. for hvordan kan du ha oversikten over hva det forumet ble brukt til??? De som burde ha oversikten er moderator og de som jobber for dette nettstedet. når det gjelder venner og støtte, så mener jeg at vi har gjort så godt vi kan. Forsøket har vel vært å gjøre et forsøk på å vri sakens fokus. For du har rett i at fokuset ble på deg, fordi du stilte et spørsmål... Hvem kan vel forutse et så omfatende utfall? Denne saken handler om at disse jentene ville ha sitt eget forum, og jeg har gjort mitt beste for at saken skal handle om det, mer enn at du er alt det de har kalt deg i kampens hete. Alle vet at det ikke stemmer, de vet det selv også, men det er deilig å få ut driten på noen, lage en syndebukk, og i dette tilfellet tok de deg, det er urettferdig, fordi du ikke har gjor annet enn å stille et spørsmål. Om spøsmålet var verdt å stille er jo en annen sak, men jeg syns ikke det er det dette handler om. Alt dette handler om at de som driver dette stedet driver det på et uprofft plan, og det har du fått svi for, det er leit. Men vennene dine, tonetroll, phantomet, klatten, gummis... alle har gjort hva de kan for å vri fokuset vekk fra deg og til den som skal ha fokuset for at dette ble som det ble nemlig moderator. Jeg håper du ser hva jeg sier, og at du ikke er redd for å si det du vil si.... for hvis man skal være redd for det, så mister dette forumet sin styrke, nemlig trygghet og åpenhet. Tusen takk for at du delte dette, det er jeg veldig veldig glad for! :-)
♥Snulder Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 Vel... for å gjøre det helt klart!!!! Kjip og dum er du ikke!!! :=) Har kun truffet deg på Holmsbu, men sitter med inntrykk av at du er ei omgjengelig, omsorgsfull og humoristisk dame!! Ikke tenk mer på dette er du snill! Synes hele saken ble blåst opp til mega-dimensjon! Klem!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å kommentere denne saken noe mer enn jeg har gjort på den tråden det startet med, men siden du tar det opp selv vil jeg gjerne få lov til å si noe. Jeg var vel den eneste som i utgangspunktet la inn kommentar på tråden og jeg skjønte ærlig talt ikke "problemet", det var jeg ærlig å sa, ferdig med det tenkte jeg.... Men så skjedde det som skjedde, det syntes jeg var dumt. Du var jo den som satte det hele i sving hos moderator, og da fulgte det med mye dritt i kjølvannet av det. Jeg hadde en følelse av det når jeg leste ditt første innlegg, og derfor skrev jeg nettopp det jeg skrev, om why bother:-) Det var godt ment fra min side, en slags advarsel på noe jeg kanskje hadde en følelse av ville komme....I ettertid synes jeg igrunn alle modne har støttet opp om at disse jentene burde få sitt eget forum, og som dritgrei nevner, få fokuset bort fra deg og den skittkastingen du ble utsatt for. Det var nok rett og slett ren frustrasjon fra dem, og jeg tror vi også hadde reagert slik om noen hadde slettet "vår" side:-) Det må også være rom for ærlige meninger her inne, alle var ikke enige i din fremgangsmåte, det er så. Men jeg føler det litt urettferdig å bli beskyldt for ikke å støtte deg. Men jeg gjorde det jeg følte var riktig i denne saken, siden jeg ikke var enig med deg i hva du gjorde, prøvde jeg alikevel (med flere) å ta fokus bort fra deg ved å støtte opp om at disse jentene får sitt eget forum og fokusere der, og jeg synes ikke du er kjip og dum, jeg var bare ikke enig med deg i denne saken. Forstår på innlegget ditt at du føler deg såret, det synes jeg er trist. Men jeg tror at med den takhøyden og rausheten vi har her inne, så må det også kunne være rom for uenigheter....... Klem fra
Babyonboard ;-) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2007 Jeg er selvfølgelig kjempetakknemlig for at fokuset ble rettet mot et nytt forum til 30+, tusen takk for det :-) Hadde jeg vært inne på nett da det braket løs, hadde jeg kunnet svart for meg selv, men det var jeg ikke... Og jeg forventer ikke at noen skulle være enig i det jeg gjorde, for det er vi alle enige om i ettertid at det var DUMT! Jeg tenkte bare; Få bort Gratulasjoner til kronprinsparet...Tenkte ikke på at det kanskje var noen som brukte det som sitt faste forum, men det burde kanskje moderator gjort... Men det jeg synes er rart er at når disse damene kom inn på modne og var illsinte så var det ingen som sa "Det kan umulig ha vært B's mening at det var dette utfallet det skulle få...blablabla..." Som det er nå så blir jeg oppfattet som den kjipe kjærringa som burde få seg en hobby, som leker dibbe-politi og "rart at hun ikke allerede har bedt moderator slette dette forumet også..." etc etc... Og det er kanskje DET jeg synes er trist, at de tror jeg er sånn... Huff! Og ja vi har vel takhøyde i massevis, ellers hadde jeg vel ikke turt å skrive dette :-) Og at noen av dere ikke er enige med meg er også greit ;-) Men jeg kjente at dette måtte jeg si, ellers så ville alternativet for meg bare være å trekke meg unna... Og det vil jeg vel egentlig ikke ;-)))
Ronja65 Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 Da jeg ikke har vært så mye inne på siden i det siste, så er dette noe jeg har misset. Samme det... Tenkte bare si at jeg synes du er en flott jente. klem fra meg
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. april 2007 #10 Skrevet 26. april 2007 God morgen Bæibi:-) Jeg tror rett og slett at få forsto intensjonen din med å få siden slettet, og da er det ikke lett å gå inn og forsvare en handling.....Forklaringen din kom jo først etter at spetakkelet begynte......MEN, Nå synes jeg helt ærlig at vi skal legge ballen død, nå har vi sagt at vi ikke synes du er "kjip & dum". Ta det til deg og drit i resten;-))))) "I dag er en ny dag, som er den første i resten av ditt liv" La oss starte på ny frisk, siden har vært litt laber siste dagene......Men er vi ikke modne nok til å si at joda, dette var dumt, men nå er vi ferdig med det, vi håper de andre får sitt eget forum, det er dem vel undt.......så fortsetter vi andre her inne.....her er det trygt å være! No hard feelings:-)))
Reveenka Skrevet 26. april 2007 #11 Skrevet 26. april 2007 Jeg syns det er ordentlig trist at du er eli deg for dette - men jeg skjønner jo at man blir det når man får masse pepper. Jeg forsto innlegget ditt som et slags retorisk "hva i all verden er dette - forum for gratulasjoner til kronpronsparet - ingen bruker det til det skal, da kan man vel legge det ned". Da alt bråket startet etterpå(jeg så det i beg. av uka), var jeg helt sikker på at du ikke hadde fått med deg at dette ble brukt som et fast forum av noen andre - for da hadde du jo ikke ønsket at noen skulle slette det! Og dermed var saken ute av verden for min del, og jeg tenkte ikke på å komme med oppmuntringsheiarop til deg - men jeg var med på å prøve å få fokus bort fra deg, ved å be moderator lage nytt forum. Men utover det , tenkte jeg at dette var en misforståelse, og at det slettes ikke var gjort i vond mening. Og dermed var jeg ferdig (Tenkte at det beste for å legge ballen død, var å ikke holde liv i debatten. Tenkte ikke på at det var leit for deg å ikke få støtte ).Og det hadde jeg vært fremdeles, om det ikke var for at jeg kom innom her i dag og så hva du skrev om dette. Men jeg syns at mange var ufine mot deg, og syns kanskje det ble rettet baker for smed. Det var jo MODERATOR som slettet hele greia! Jeg er glad for at du fikk støtte fra Dritgrei og Tonetroll mens du trengte det mest! c",) Klem til deg - legg det bak deg, og så fortsetter vi som før! Jeg så jo også at du var inne på ris og ros siden for å prøve å rette opp miseren - men som du selv sier - moderator er uuuuuuuuuuutrolig treg til å respondere der inne, bortsett fra på ditt første innlegg da - typisk nok..... Så jeg syns sannelig du har gjort ditt for å ordne opp i dette! http://www.dinbaby.com/forum/thread/9081044
Marry Skrevet 26. april 2007 #12 Skrevet 26. april 2007 Har ikke fått med meg diskusjonen men jeg syntes du er veldig rett fram og grei å forholde seg til og det at man er engasjert er jo bare bra ja så tråkker man i salaten innemellom og gjør å sier dumme ting da er det bare å reise seg opp igjen og begynne på nytt, heller det enn å være en som ikke har egne meninger og som flyter på hva alle andre måtte si og mene Ikke vær lei deg.
Travelmor Skrevet 26. april 2007 #13 Skrevet 26. april 2007 Hei Babyonboard! Vet du. Jeg har vært en tanke fjern og ikke fått med meg hele greia før nå. Leit for deg at det ble som det ble. Det var jo heller ikke din tanke! Jeg har aldri vært inne på det forumet, synes det kanskje var på tide å ta bort den siden. Det er jo lenge siden kronprinsparet fikk barn har jeg tenkt.. Nå håper jeg at brukerne får et annet forum, evntuelt går over i ett av de som alt finnes uten for mye aktivitet. Det er vel mange av oss som skulle ønske egne forum med akkurat den gruppen mennesker vi passer best sammen med. Mitt skulle da hett: Mange barn! Vet ikke om det er så mange her som kunne blitt med. Men jeg har da sett at det er andre med mange barn her inne også. Samtidig er det utrolig kjekt å få innblikk i livet til alle de mødrene som har det svært forskjellig fra meg og mitt liv! Det er det som gjør det så utrolig givende og spennende å være her inne. Stå på, ikke la dette plage deg lengre! klem, klem
strikkballen Skrevet 26. april 2007 #14 Skrevet 26. april 2007 Hei, hei, Babyonboard!! Har ikke fått med meg noe av denne saken, så skal ikke prøve å sette meg inn i den en gang - men jeg skjønner du har bedt om sletting av en side uten å mene noe vondt med det. Jeg er helt sikker på at alle som kjenner deg skjønner at det ikke var vondt ment. Ikke at jeg kjenner deg sånn kjempe-kjempegodt, men jeg har jo møtt deg en del ganger, og synes du er en kjempeflott, morsom og smart jente, men omsorg og interesse for andre. Og de som kjenner deg enda bedre enn meg, har sikkert bare sett mer av de sidene. Antall svar på dette innlegget viser jo hvor mye og hvor mange som bryr seg om deg;-) Er enig med Attpåklatten - best å se fremover å legge dette bak seg. Og dette med å bli misforstått og tillagt mye rart på nett - det har jeg erfart flere ganger selv (ikke her inne, da..)! Det er så inmari fort gjort å misforstå andres hensikter og meninger, når man bare ser det skrevet, og ikke får med alle nyansene som følger med å treffes face-to-face. Den kritikken du tydeligvis har blitt møtt med, er jo egentlig ikke rettet mot DEG, men mot den de tror du er, ut fra ETT innlegg på nettet. Noen ganger kan det nesten være morsomt hvordan man blir oppfattet (ikke for deg akkurat nå, da..) - husker jeg en gang uttrykte meg veldig kritisk til hvordan kirken behandler homofile i en e-post. De som senere møtte meg ventet seg en sint, aggressiv og høyrøstet barrikadekjemper. Andre ganger har jeg blitt oppfattet som harry bimbo, pga deler av musikksmaken:-). Osv. osv. Igjen - prøv å glemme hele greia, kanskje du var for rask i avtrekkeren, fort gjort - alle gjør feil av og til. Klemmer
Tussi og Maja Skrevet 26. april 2007 #15 Skrevet 26. april 2007 Huff det er trist at du føler et slik. Jeg er en av disse 30+ damene som mistet forumet. Ja, vi ble nok litt vel hissige, men det var jo en del innlegg vi mista også. Vi kunne selvfølgelig tenkt oss litt om, før vi begynte å skrive dibbe-politi osv. Det var jo dumt gjort, men vi har vel alle tabbet oss ut en gang og det siste vi trenger er "kjeft". Men nå er vi alle relativt nybakte mødre med masse hormoner som svirrer rundt enda også... Men nå er i hvert fall alle fornøyde, og jeg foreslår at vi glemmer hele saken. Kos dere videre her på modne foreldre, så skal vi kose oss på det nye forumet. Kanskje treffes vi på hverandres forum innimellom? :-)
Gjest Skrevet 26. april 2007 #16 Skrevet 26. april 2007 Klem til deg. Det er aldri godt å være den som tråkker i salaten, men jeg synes du har gjort en fin jobb i å rette det opp. Hvem kunne vel vite at det var aktive brukere inne på dette forumet. Jeg skjønner at du syns det var både trist og leit, men det som er fint med tiden- den leger alle sår. Om en liten stund er dette glemt og ingen stor skade er skjedd. Dette går fint. No worries- mitt nye favorittuttrykk:)
Millapril Skrevet 26. april 2007 #17 Skrevet 26. april 2007 Til Babyonboard; Vi i 30+ klubben har nå endelig fått vårt eget forum og er kjempe glade for dette! Vi er også takknemlige for all støtte fra dere her inne. Om noe ble sagt i kampens hete som du mener ikke var rettferdig, så beklager vi det. Vi ble bare veldig skuffet over dine kommentarer om at vårt lure påfunn var "på kanten" og at forumet "ikke ble brukt som tiltenkt". Slik ting virket helt urimelige på oss, da vi ikke plaget noen der inne. Så, som Tussi sier, er det lett at hormoner løper løpsk hos førstegangsmammaene også. Håper du godtar en unnskyldning fra meg, jeg har ihvertfall godtatt din og tror nok at du er en hyggelig og snille dame! Håper vi sees på andre forum i fremtiden og at vi kan legge en kjip sak bak oss nå. Ha en fin dag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå