Gå til innhold

dere med ca.18 mnd gamle gutter;hvor lange er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 86,3 cm lang.

Synes det er veldig langt,jeg...unormalt langt??

I går veide han seg på kontrollen, og veier 11,6 kilo

Stor gutt,til å være småspist =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke målt eller veid siden 29.mars,da var Luke 83 cm og veide 11,6 kg.

Skal gå å veie han da han er 18 mnd,det er ca om 2 uker...:)

Skrevet

Unormalt langt med 86 cm???

Min var 18 mnd igår og på 15 mnd kontroll var han 90 cm. Det er langt, men ikke unormalt. Og så er han 12,5 kg.

Skrevet

da knotten var omtrent 19 måneder her så satte jeg han på vekta hjemme...veide 13,5 kilo og han er vel 85- 87 cm lang nå.

Skrevet

Absolutt "alle" MÅ si at han er så lang for alderen, men han er kanskje ikke det,da??

Hun på kontrollen sa "wow, you are tall" når hun la han ned på den greia for å måle. Han strakk seg i hele måledingsen,-neste gang må han stå.

=)

Mulig amerikanere er mindre enn nordmenn ;o)

Skrevet

Minsten var 86,5 cm da han var 16 1/2 mnd. Og da stod han for han fikk ikke plass å ligge. Så liggende hadde han nok vært littegrann lenger siden de synker litt sammen nå de stå. Han veide da 14630g.

Skrevet

Men din var vel stor i utgangspunktet,husker jeg rett ;o)

Min gutt var bare 3 kilo og og 49 cm ved fødselen.

Min minstemann ligner helt utrolig på 1.mann. Samme lynne, samme ansiktstrekk,-helt utrolig. Bare øyenfargen er skikkelig forskjellig. Eldstemann har blå øyne, og yngstemann har brune.

Og nå,når han er 22 (eldste,altså),er han nesten 2 meter lang.

Må stå på en krakk skal jeg få en ordentlig klem av de eldste gutta,uten at de må bøye seg ned til gamla.

=)

Skrevet

Når min lille var nesten 19 mnd så var målene:

82 høy og 11,3 tung/lett

Skrevet

Min var 82 cm lang da han var 18 mnd. Helt på gjennomsnittet:-) Ikke helt gjennomsnittelig vekt, 9,8 kg, så han er tynn som en strek:-)

Skrevet

Da gutten vår var 19 mnd var han 87 cm og veide 14,7 kg. Stor gutt jrg også.....Men tror det er innenfor normalen.....

Skrevet

Min gutt er også 18 mnd og på kontrollen var han 82 cm og 11,2 kg. Helt gjennomsnittlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...