MaryluogAdrian Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Jeg er helt grønn jeg.. er i uke 36,men jeg vil gjerne ha alt klart i tillfelle det skal skje noe
fox`y Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Lenge til jeg skal pakke bagen ennå,men skal ha me meg: *slipperse *ammebh *truser *sokker *treningsbukse *mammabukse *topper *gensre *morgenkåpe *amme innlegg *bind(nattbind libresse) *toalettsaker og sminke til babyen: *bodyer *sparkebukser *hjemmreiseklær Liker å bruke egne klær på babyen på sykehuset oxo for syns sykehustrøyene er så upersonlig:)
Gjest Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 Vi har ingen planer om å bli lenge på sykehuset så: to skift til meg, toalettsaker, hjemreiseklær til barnet, innesko og strikkejakke.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Har egentlig den samme lista som hun som svarte deg først =P (glemt nicket alt=P ) Må også huske: * kamera+lader, evt videokamera+lader * mobil+lader * Papirene dine
varg veum Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 plusser på smokker jeg.. og skrivesaker.. haha sist gikk det i bondesjakk mellom riene...
Gjest Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 papirene har fast plass i veska. kamera o.l. får jeg fatt i i løpet av ti minutter, så det er ikke noe problem. Jeg har jo kamera på mobilen uansett og den passer jeg på er ladet hele tiden. jeg har ikke tenkt å tilbringe sykehustiden i telefonen. Jeg skal kose meg med nurket ) Ringe får han gjøre )
Gjest Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 smokk? tviler på at du trenger det. nyfødte har mer enn nok med å få til sugeteknikken på brystet...
varg veum Skrevet 25. april 2007 #8 Skrevet 25. april 2007 joooo smokk ska JEG ha med...hadde "dødd" sist om ikke jag hadde det... (man ska seff ikke gi det før de tar bryst skikkelig, men skjønner de det fort kan en smokk gjøre mye godt..) Sist va melken i gang og babyen skjønte tegningen med engang..men nektet slippe.. Hadde jeg ikke hatt smokk hadde han vel hengt der enda..haha Var der i halvannet døgn å han hadde da lagt på seg 150 eller 200gr.. Nei ikke normalt men går tydeligvis an.. Jordmødrene va skeptisk men endte med å være VELDIG enig at småen trengte smokk..haha
Gjest Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 :-) Skjønner hva du mener. Han visste tydeligvis hva han ville ha. Begge våre sovnet ved brystet og slapp automatisk så akkurat det du beskriver vet ikke jeg hva er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå