Gå til innhold

Er det ok slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi spiser middag i 1630-tiden. Ferdig å spise rundt 1700. Er det da ok å gi barna mine (16 mnd og 4 år) kun frukt til kvelds i 1830-tiden? Eller bør de få skive/knekkebrød? Som frukt får de en banan hver, deler en appelsin, pære og kanskje en plomme. Melk og tran.

Er det nok tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ha gitt brød + frukt etterpå.

En god kvelds er avgjørende for en god natt.

Skrevet

De har fått det slik en stund og sover hele natten begge to...men vet jo ikke om det er bra da. Skulle tro det, frukt er jo sundt året rundt :) Takk for svar.

Skrevet

du merker vel selv om barna er mette og tilfredse eller ikke. er jo ikke godt å legge seg med for full mage heller

Skrevet

Jeg synes det høres greit ut hvis de spiser bra til middag. Det er jo bare 1,5 timer mellom kl 17 og 1830, så.. Mine spiser dårlig til middag, så de får brød eller havregrøt til kveldsmat. Middag ca kl 17 og kveldsmat ca kl 19.

Skrevet

Bare se det litt ann. Jeg pleier også å gi bare frukt hvis han har spist mye middag og hvis han spist lite får han skive i tilegg.

Skrevet

Vi har det også sånn. Gutten vår vil ikke spise brødskive til kvelds, tror det blir nok brødskive i løpet av dagen. Vi er også ferdige med middagen rundt 17 og så er det frukt igjen ved 18.30 tiden. Da spiser han gjerne en hel appelsin, eple eller annet frukt. Han legger seg ca 1900 og sover natten igjennom. Har aldri opplevd at han har våknet om natten og er sulten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...