Gå til innhold

Jeg lukter vondt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svetter mer enn vanlig og den svetten STINKER ...

Hjelper ikke med vanlig dusjing og deo... lurer på å ta med meg klut på jobb så jeg kan få vasket meg,,, Er heldigvis ikke alle dager som er like ille, men er ikke morsomt de dårlige dagene ;(

Noen andre som har det på samme måten ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, samme her. Svetter som en gris, og det lukter ikke godt... Så fort jeg har dusjet, tatt på meg deo og kledd på meg kan jeg like gjerne hoppe i dusjen igjen. Veldig slitsomt de dagene det er som verst. Liker ikke gå rundt og lukte svette. Vet ikke hva som hjelper jeg??!

Skrevet

Hei. Har dere prøvd stopp 24 fås på apoteket. Vet at denne deo virker på noen.

Skrevet

Har samme problemet :-( Prøvde stopp 24 deo, men fy flate som jeg klødde under armene i to dager etterpå. Kan jo hende at jeg har utviklet en form for allergi for slike ting under svangerskapet...

Men noe som fungerer på meg, ihvertfall ift. svetting under armene, er aloe vera deo fra Body Shop. Jeg svetter noe mindre, men lukter ikke hest selv om jeg svetter noe.

Skrevet

svetta mye når jeg var 4 mnd på vei, men gikk over etterhvert:.!

Skrevet

Får satse på det blir bedre da....

Skrevet

Jeg har måttet skifte deo for å få bukt med problemet. Postet et spørsmål her om hvilke deoer folk anbefalte, og er fornøyd med én av dem: Dorothy Gray sin Spin (jeg har den uten lukt) som fås kjøpt hos blant annet Vita. Koster ca 50 kroner og varer en evighet. (I motsetning til alle de dyre merkedeoene jeg har brukt tidligere.)

Viktig å bruke riktig såpe også. Jeg brukte HTH sin dusjsåpe, men den funket dårlig etterhvert. Gikk over til Dr. Greve sin dusjsåpe, og den er mye bedre.

Uansett type deo: For at deoen skal virke optimalt er det viktig at:

1. Huden er tørr før du tar på deoen.

2. Deoen er tørr før du tar på klærne. Har du det travelt så blås, det hjelper. Hvis du ikke får deodoranten til å tørke har du tapt kampen allerede før dagen har begynt.

Lykke til!

Skrevet

Man får jo kjøpt en sånn roll on sak på apoteket ( sprit!) som er skikkelig bra , tas på et par ganger i uke før du legger deg , dermed så svetter man ikke noe særlig under armene.....bare husk å vaske skikkelig av på morgenen!!!

Søren...har jo helt glemt hva den heter....pleier å bruke det på sommeren for å unngå svettemerker ....

Skrevet

Noen kan reagere litt på de med mye sprit i fra apoteket. De har også et spesielt virkestoff i seg som skal hemme endel svetting og lukt. Jeg er ikke så plaget med det selv, men har anbefalt Sans soucis sin deodorant til flere. Blank flaske med blå kork, fåes på noen Cubus og noen parfymerier. Den inneholder samme virkestoffet som noen av de på apoteket men er ikke så sterk. De som jeg kjenner som har hatt problemer har vært kjempe fornøyd med den. Koster 100 lappen.

Det er roll-on forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...