Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg ta med til 1 1/2 åring til syden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Carena Easy og en quinny freestyle. Carenaen er jo veldig grei å ta med, men så har han ikke sovet i denne før...... Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, vi har samme dilemma, skal til syden med 1 1/2 åring. har carena easy og emmaljunga city cross. blir nok så vi tar med carenaen, lett og grei trille. og trenger ikke være redd hvis det skulle skje noe med den på¨reisa for den er ikke så dyr. jenta mi har sovet godt i denne, god plass, men jeg blir nok å få i en parasoll å henge på vogna.

Skrevet

test om han vil sove i den hjemme, før dere drar. det er så kjedelig om den dyreste vogna blir ødelagt. det ble vogna vår første flyturen vi var på:( vi fikk ikke ertsatning heller:(

Skrevet

Jeg har selv en Carena easy, og har tatt denne med meg på ferie til fremmede land. Knerten er over to år nå, og jeg ville aldri vurdert å ta med noe annen vogn. (ikke at jeg har forsøkt quinny freestyle, men..). Knerten sover supert i vogna, selv om han er tre kvart år eldre enn din. Den er relativt stabil, har solskydd og regntrekk og plass til å ha med det vi trenger på dagstur. Dessuten så tar den så liten plass i bilen!

Det eneste jeg ikke anbefaler, er lange turer på sandstrand. Har prøvd, med det resultat at vi måtte ta av hjulene og spyle kulelagrene tomme for sand. Men det går, det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...