Anonym bruker Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Det var så mange deeeeeilig fantaser her før... Noen som har noen å dele???
Anonym bruker Skrevet 26. april 2007 #2 Skrevet 26. april 2007 Hei, du! Hmmmm...jeg må inrømme at jeg har blitt dårlig på å fantasere den siste tiden...mest fordi jeg har så mye sex med kjæresten min at det tilhører skjeldenhetene at jeg koser med meg selv... alene vel å merke:) Jeg har fantasert veldig mye om jenter, jeg...det tenner meg skikkelig å se en annen jente ta på seg selv! Ofte har jeg fantasert om at jeg og en venninne deler seng en natt fordi det rett og slett ikke var noen annen løsning..mens vi ligger og småprater om sex og sånn som venninner ofte gjør merker jeg at vi blir mer og mer intime i måten vi snakker på, om hva vi syns er deilig og sånn.. Jeg merker at hun blir mer og mer tungpustet og jeg sniker hånden min ned i trusa og stryker meg selv forsiktig rundt fitteåpningen som er deilig og våt. Vi snakker fortsatt sammen og later som ingenting..jeg merker at hun også har begynt å kose med seg selv nå. Til slutt er det for opplagt, vi nærmer oss hverandre sakte og møtes i et tungt kyss mens vi koser med oss selv. Jeg lar hånden min føle seg fram mot kroppen hennes, og lar hånden gli sakte opp mot puppene hennes og stryker de stive vortene hennes. Hun begynner å stønne deilig i munnen min mens hun stryker puppene mine også... Det er så deilig å ligge sånn..til slutt må jeg bare kjenne på henne..er så nysgjerrig på hvordan det føes¨å kose med fitta til en jente! Når hun skjønner hvor hånden min har tenkt seg stønner hun høyt og vrir seg villig mot meg mens hun skjelver. Jeg møter kanten på den lille trusa hennes og borer hånden min sakte og ertende ned mot fitta hennes..Jeg stønner når jeg kjenner hvor varm, oppsvulmet og våt hun er og stikker en finger sakte inn i henne..Hun skjelver og jeg flytter hånden videre bort på klitten hennes og masserer den med faste myke bevegelser. Jeg merker på henne at det er like før hun kommer, så jeg stopper opp. Jeg kysser magen hennes sakte og flitter leppene mine sakte ned mot trusa hennes..hun er så kåt at hun ikke lenger stønner, menynker seg.. Jeg drar foriktig trusa av henne og legger munnen min ned mot fitta hennes, stikker tunga mi ut og slikker klitten hennes i sirkler. Hun ynker seg mer og mer og jeg blir helt satt ut av henne. I det jeg stikker to fingre inn i henne samtidig som jeg fortsatt slikker rundt klitten kommer hun! Hun presser seg hardt mot munnen min mens hele kroppen hennes rister. Når hun har kommet til seg selv igjen ser hun på meg med et lite smil og legger meg til rette..nå er det min tur... Deler gjerne fantasiene mine, jeg:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 Deilig å lese:) Jeg også har begynt å fantasere mer om å ha sex med en jente om dagen.. Har hatt det før (mange år siden), og vil gjerne ha dert igjen... Jeg fantaserer ofte om det å sleike ei fitte, og bli sleika selv.. Blir så utrolig kåt av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå