Bergene Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Mye snakk om det, så her er en link for de som vil lese: http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/rubu_ida.htm Styrker nok livmoren, og gjør fødsel lettere. Men jeg tror jeg slutter på mine likevel jeg :-/. Siden mange bruker de for å forhindre for tidlig fødsel, vil ikke jeg ta sjansen på at jeg forsinker fødselen. Også har jeg lest at de kan gi høyt blodtrykk? Stemmer det? Jeg har tatt kapslene og i tillegg drukket teen noen dager nå, og hos jm i dag hadde jeg litt høyt blodtykk. Men ikke for høyt da, men har ikke hatt så høyt tidligere.
Småbarnstreff Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Skeptisk? Hehe! Synes det er lurt at du sluttet hvis du føler at du bør det. Jeg begynte med bringebærbladkapsler da jeg var i uke 37 i forrige svangerskap. Jeg fikk en del kynnere og høyere blodtrykk (hadde lavt blodtrykk hele svangerskapet, så det normaliserte seg). Fødte i løpet av 12 timer i uke 39, og hadde en lett fødsel uten smertestillende. Så jeg kommer til å ta kapslene dette svangerskapet også. Men jeg venter til uke 37, ser at mange begynner tidligere. Merket jo at det skjedde noe med kroppen min.
VinterSol+2 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 trodde det var for å framskynde fødsel jeg? ahh, forvirra.. skal titte på linken din før jeg spør noe mer jeg, FruLYkkelig:)
doble Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Jeg brukte bringebærbladkapsler i forrige svangerskap, og hadde god virkning av det. tror jeg da iallefall.... Hadde en lett fødsel (under 4 t), og livmoren trakk seg fort sammen etterpå, og morkaken kom ut, uten noe press ol.. (har hørt om så mange som må '"føde" ut morkaken??) Fødte ikke før tiden da. Skal begynne med de i uke 35 jeg.
VinterSol+2 Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 hm, står at man ikke skal gjøre det uten å snakke med legen da.. får slå av en prat med han neste gang jeg skal inn til kontroll da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå