Gå til innhold

Åhh, vi skal på ultralyd imorgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. det blir første gang jeg ser den lille i magen, og er veldig spent!

Gleder meg og gruer meg på samme tid, håper alt er bra med den lille og så håper jeg jordmoren kan se hvilken kjønn det er, samtidig håper jeg at terminen ikke blir så veldig forandret, vaffal ikke satt tilbake.. Er 18+4 imorgen om menstermin stemmer..

Åhh, det blir gøy, både for meg og samboeren min..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke før neste fredag, 4.mai. Og jeg synes dagene går såååå sakte....Men sånn er det jo når man gleder seg til noe. Har det likedan som deg, gruer/gleder meg, men det vil vel helst gå godt.

Dere får ha lykke til, og kos dere.

Skrevet

Hei på deg!!

Kjenner igjen den følelsen om å både glede og grue seg!!

Var på ul i dag!! Og hadde det på samme måte.. Men nå bare svever eg! Det var jo en liten "perfekt" baby som vinket til oss på skjermen..

Vi ville ikke vite kjønn.. mest mannen! Det var det første han sa når vi kom inn.. hehe!

Husker nicket ditt.. du har samme mens-termin som meg!

Men, i dag fikk eg ny termin! Og til stor glede hos meg ihvertfall, ble den flyttet "rett" vei. Så nå har eg termin 21.sept!! Juhu!!

plutselig var eg i uke 20!! En liten uke så er eg halvveis... :-)

Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Spennende tider dette..

Skrevet

Heldiggrisen da, jeg håper min termin blir flyttet den veien også, men er vel stor fare for at den går andre veien..

Moro at deres lille baby er helt perfekt da, jeg krysser fingre for at min er perfekt også..

Har begynt å kjenne små spark og liv i magen, stort sett hver dag, så det er jo betryggende.. Jeg er andregangs..

Lykke til til dere, hvem vet, kanskje vi ender opp med samme termindato uansett:-)

Skrevet

Jeg var på UL i fredrikstad i dag. Fikk en kjempe snill og grei JM, henne trodde jeg kom til å få ei jente. Men var ikke helt sikker. Men jeg ble satt tilbake 2 uker:(

Du kan bare glede deg, det går nok kjempe bra skal du se:)

Blir gøy å se den lille inne magen.. Lykke til i morgen:)

Skrevet

Åhh, får håpe jeg får samme jordmor da:-)

Er 6.oktober den nye termin din? Jeg var inne å kikket på profilen din og så det stod der..

Jeg har foreløpig termin 25 spetember, og håper å forbli i september etter imorgen også..

Skrevet

Ja, 6 oktober er den nye terminen. Men jeg tror litt mere på den gammle (27 september). Skal du ta UL i fredrikstad du også? JM som jeg hadde heter Sigrid. Henne brukte god tid og forklarte masse.

Ha en kjempe fin dag i morra:)

Skrevet

Ja, jeg skal på ul på sykehuset i fredrikstad.. Gleder meg nå:-)

Da kan det jo hende jeg kommer over i oktober åsså da, er nemlig veldig usikker på når jeg ble gravid, men føler jeg har blitt tidlig stor da..

Vel, takk for lykkeønskninger, og lykke til til deg også:-)

Skrevet

Spent på å høre hvordan det har gått. Vi skal på mandag, er da i følge våre egne beregninger i uke 19, så gjenstår det å se om det stemmer. Er så spent på å se om babyen vil avsløre kjønnet sitt!

Skrevet

Hvordan var det på ultralyden da S@nne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...