Fått gutt nr 3 :) Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Klarer jo nesten ikke prate uten å pese som en gal jo, ubehagelig....
ღDidrikmamsenღ Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Rekker opp hånda! Skulle synge en natta sang til tuppa her en kveld, bare pusting og pesing, så ble en kort sang... Det tar på helt på slutten dette her ja =(
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 25. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2007 Ja, natta sang har jeg også prøvd, det hele endte opp i en kort koselig samtale he he
Gjest Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 Pust og Pes..ja, sitter her å spiser druer, høres ut som om jeg har løpt ei mil..tett i nesen i tillegg..hihi sjarmerende:)
Mamma Mirabell Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Du merker sikkert nå at du lett blir andpusten. Det er fordi barnet ditt gir et konstant press mot mellomgulvet slik at lungene ikke får brukt kapasiteten like godt som ellers. Derfor kompenserer lungene ved at du må trekke pusten oftere slik at du får nok surstoff. dette står det på min uke så er tydligvis veldig vanlig.. Jeg føler meg i alle fall som en hvalross så deilig atte
Mia_I Skrevet 25. april 2007 #6 Skrevet 25. april 2007 ah ja, etter trappa opp hit til 4 etg tar det sin tid å hente tilbake pusten!! Men har i alle fall noe å skylde på nå :-)
Lone35 =0) Skrevet 25. april 2007 #7 Skrevet 25. april 2007 Jeg har det også sånn. Som om lungene er for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå