Gjest Skrevet 25. april 2007 #1 Skrevet 25. april 2007 Stemte de i forhold til ka dere fekk Ventet via ultralyden ??? Er blitt spådd gutt ,men ul sier jente men var dårli bilde fekk beskjed om og ikkje springe og kjøpe rosa,Men så langt ingen stor tiss..Var da i uke 20 ...Men føler slik gutt slik som ho spådama sa ..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 25. april 2007 #2 Skrevet 25. april 2007 Jeg ble spådd jente å ul sier jente. Jeg føler d er jente, men d er jo sikkert bare fordi ul sier d å fordi d ble spådd... En føler d en blir spådd for da er d noen som har overbevist deg... Å UL er jo rimelig sikkert da=) Selvom de kan ta feil så skjer d liksom 10 gang pr jubelår=D
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 25. april 2007 #3 Skrevet 25. april 2007 jeg ble spådd en jente, ble spådd det med sånn gullring vettu.... og på ul sa de at jeg venter ei jente!!!
~Valentina-Mateo&Lucia~Mamma Skrevet 25. april 2007 #4 Skrevet 25. april 2007 jeg ble spådd 2 egga tvillinger,en av hvert kjønn. ikke vert på ul enda.skal 14 mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå