Gå til innhold

Hvilken Bokklubb/klubb er deres barn medlem av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vurderer å melde Ina inn i Goboken.. men er ikke helt sikker på om dette er noe for henne.. Tenkte kansje det finnes noen andre klubber som går ann.. hva er deres barn medlem av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bokklubbens baby,og den går automatisk over til bokklubbens barn etter barnet et fyllt 1 år. Jeg er da medlem i begge disse to. Men derfor jeg anbefaler disse istede for Go'boken er at du har mulighet til å bestille all slags bøker til deg selv også....Altså alt av litteratur kan du få billigere der også.

+ at jeg hadde lyst på bøker som Thorbjørn Egner og disse klassikerne, de får du ikke i goboken. :)

Skrevet

Har dem en nettside som jeg kan se?

Skrevet

Første barnet var/er medlem i bokklubben baby/barn. Men, siklet ofte på bøkene fra god boken. Barn nr to meldte jeg inn i godboken. Jeg synes pakkene / bøkene i godboken er mye bedre tilpasset barnets alder enn de i bokklubben baby. Det er de faktisk etter babyperioden også. Fordelen med bokklubbens barn (fra 1 år) er at vi får en del klassikere.

Vi er forresten også medlem i barneverden. (www.barneverden.no) som igjen også har fine bøker/filmer/ting og tang.

Hmmmm, dessuten fikk snuppa her medlemskap i bokklubbens barneklassikere til jul. Bokklubben har valgt ut 25 ? (husker ikke helt) bøker, norske og utenlandske, som kommer i bokpakker annenhver månde eller noe sånt.

Når jeg leser det jeg har skrevet er jeg glad min kjære ikke gjør det,,,,litt for mange medlemsskap. Men jeg klarer ikke velge hvem vi skal kutte ut...

Skrevet

Det er jo så masse fint man får.. Tror jenta mi er litt lita til å "lese" bøkene. Men sånn som GoBoken har jo leker å sånt i tillegg til Bok. å det syns jeg høres greit ut.. men samtidig så har jeg lyst til at hun skal få dem klassiske bøkene. men det kan hun jo få når hun blir litt eldre å har glede av at jeg leser for henne. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...