Gå til innhold

hva skal jeg gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

for 10 år siden møtte jeg verdens kjekkeste mann på jobben min,vi tilbrakte mye tid sammen en periode,var gode venner men låg aldri sammen. så fikk ha nseg ny jobb å flyttet til et annet sted langt borte. rett etter det traff jeg han som jeg i dag er gift med,det hører med til historien at han er en kompis av min tidligere kolega. vi var samboere ett år så giftet vi oss å på 7 år har vi fått tre nydelige barn. da jeg ble gravid litt uventet med tredje mann ble alt forandret..vi diskuterte hva vi skulle gjøre..jeg ville beholde barne,men min mann var ikke helt sikker på at han ville ha nr 3. men vi ble enige om at skulle beholde barnet. jeg hadde forlatt mannen min om ikke han hadde villet hatt tredjemann..jeg kunne aldri tatt abort. dette snakket vi ikke om da han bestemte seg raskt for at han ville ha nr 3 han og. men jeg ble aldri lykkelig gravid med nr 3..mannen min var sur å grinete for at jeg var sliten osv..jeg var 5 mnd da han plutselig dukket opp en sen fredagskvell..arbeidskolegan min,mei manns kompis..han kom innom for å si hei. han hadde flyttet tilbake til byen hvor vi bor å begynt i ny jobb. han strøk meg over magen når han reiste å jeg kjendte at alle følelsene jeg hadde fro han for noen år tilbake kom tilbake. til mer han var hos oss,jo mer følelser fikk jeg..nå er dette litt over 2 år siden..å jeg er fortsatt gift,men ikke lykkelig,vi har opplevd å miste alt vi eïer å har da hjemmet våres brannt å etter dette har alt blitt enda verre. jeg er faktisk ulykkelig forelsket..om jeg kan si det sånn..han jeg er så forelsket i har følelser for meg,det vet jeg..vi har tilbrakt mye tid sammen i det siste..min mann er klar over det..men han vet ikke om mine følelser. føler at jeg er utro selv om jeg ikke er det han her kjekkasen har selv to barn fra tidligere forhold..hadde jeg visst at han jeg virkelig elsker hadde vert min for alltid om jeg forlot min mann hadde jeg ikke tvilt ett eneste sekund...men forelskelse er "farlig" man blir jo litt skrullete å kan lett ta feil valg..såpass vet jeg.. føler meg så dum,dette er jo en slik " ukebladhistorie " men for meg er dette alvor..noen med meninger eller erfaringer. spørr meg gjerne,jeg har enda mer å fortelle,teksten her bare gir et innblikk i situasjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen kan fortelle deg hva du kan el skal gjøre... du har et ansvar ovenfor deg selv og familien og må på bakgrunn av det ta et valg å stå for d... :-) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...